Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:356759
 
Evaluation:
Published: 26.01.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Termins Mārketings ekonomiskajā literatūrā parādījās 19.un20.gs.mijā un tiešā nozīmē skaidrojams kā tirgus darbība, darbs ar tirgu.
Mārketings ir darbības, kas virzītas uz cilvēku vajadzību un vēlmju apmierināšanu ar produktu ražošanas, sadales un maiņas palīdzību.
Mārketings ir biznesa darbību sistēma, ieskaitot produktu plānošanu, cenu veidošanu, sadali un virzīšanu mērķtirgū, lai īstenotu organizācijas mērķus.
Mārketinga mērķi:
1)Patēriņa palielināšana;
2)Patērētāju vajadzību un vēlmju apmierināšana;
3)Produktu izvēles dažādība
4)Dzīves līmeņa paaugstināšana.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register