Konkurences analīzes metodes uzņēmuma SIA "Maxima" piemērā
Autors: Bruno 'Gekons' Gailitis
Atlants.lv vērtējums darbam:
Skola: Rīgas Tehniskā universitāte
Darba ID: 596112
Nobalso par šo darbu:
2 balsis
Šādu ZPD darba tēmu izvēlējos, jo mūsdienu mārketinga pasaulē tieši konkurence ir tas spēks, kas virza uzņēmumus strādāt radošāk, meklēt inovatīvus risinājumus, radīt jaunas tehnoloģijas un piedāvāt kvalitatīvākus produktus par zemākām cenām. Tuvāk vēlējos apskatīt tieši šo nozari, jo mūsdienās pārtikas lielveikalu apmeklējums ir kļuvis par mūsu ikdienas sastāvdaļu, jo tajos var iegādāties ne tikai pārtiku, bet arī daudz un dažādas sadzīves preces. Konkurence šajā nozarē Latvijā ir aktuāla tēma, jo, lai gan konkurentu šajā tirgū ir pietiekami daudz, tirgus līderi ir tikai divi - „Maxima” un „Rimi”. Tieši šī iemesla dēļ ir ļoti interesanti izpētīt kā savā starpā konkurē tieši šī tirgus līderi.
Iesaki šo darbu sociālajos portālos, tā iegūsi pēc iespējas vairāk balsotāju:
Katrs no sociālajiem tīkliem ir 1 balss, var balsot ar katru no tiem, tadējādi darbam iedosi 3 balsis! Balsot par katru darbu var 1 reizi dienā no katra sociālā portāla.