SIA "Studio Moderna" zīmola "Kosmodisk" attīstības stratēģijas izveide
| Autors: Alise Kalniņa |
Atlants.lv vērtējums darbam: |
Skola: Ekonomikas un kultūras augstskola | |
Darba ID: 795990 | |
Nobalso par šo darbu:
|
|
30 balsis
|
Pēc autores domām, jebkuram biznesam un produktam jau ir zīmols, pat tādā gadījumā, ja tas netiek tā uztverts. Klientu viedoklis par biznesu vai produktu atspoguļo konkrētā biznesa vai produkta zīmolu.
Zīmola vadība sākas tad, kad uzņēmums izveido vai atzīst zīmolu un sāk rūpēties par to, kā cilvēki šo zīmolu uztver.
Zīmols ir svarīga biznesa sastāvdaļa jau kopš 20. gadsimta sākuma. Jāatceras, ka zīmols reālajā pasaulē neeksistē, tas ir tikai iespaids par produktu cilvēku prātos. Zīmols eksistē cilvēku prātos, produkts eksistē reālajā fiziskajā pasaulē.
Zīmols ir nevis tas, kā mēs gribētu, lai cilvēki mūs uztver, bet tas, kā viņi patiešām mūs uztver.
Daži apgalvo, ka zīmols nepieder uzņēmumam, bet patērētājiem, kas to savos prātos ir izveidojuši. Šis nosacījums attiecas uz visu veidu zīmoliem – gan plaša patēriņa precēm, gan kultūras produktiem.
Lai varētu zīmolā kaut ko mainīt un izveidot zīmolu par to, ko uzņēmums vēlas, pirmais solis ir noskaidrot un saprast, kur mēs esam šobrīd un kā zīmols šodien tiek uztverts dažādās mērķauditorijās. Lai to noskaidrotu, jāveic kvalitatīvie un kvantitatīvie pētījumi.
Uzņēmuma SIA “Studio Moderna” zīmols “Kosmodisk” 2012. gadā atzīmēs divdesmito jubileju tirgū vispār un devīto gadu būs pieejams Latvijas tirgū. Tā kā veiksmīga zīmola pamatā ir sabalansētas tradīcijas un inovācijas, tad šobrīd ir īstais brīdis domāt par to, kā turpmāk attīstīt zīmolu “Kosmodisk”, kā saglabāt tradīcijas, bet radīt arī inovācijas, kā pielāgoties mainīgajiem tirgus apstākļiem, kāda stratēģija tam būtu vispiemērotākā un kādus sabiedrisko attiecību pasākumus organizēt zīmola “Kosmodisk” attīstībai, tā popularitātes un lojalitātes veicināšanai. Līdz šim konkrētais zīmols ir bijis diezgan šauri mērķēts tikai uz gados vecāko auditoriju, bet tā kā muguras sāpes ir ļoti izplatīta problēma un arī autores veiktajā pētījumā parādās fakts, ka 93% no aptaujātajiem ir piedzīvojuši muguras sāpes, tāpēc ir nepieciešams izstrādāt zīmola attīstības stratēģiju, kas sevī ietvertu komunikāciju ar dažāda vecuma auditoriju.
Iesaki šo darbu sociālajos portālos, tā iegūsi pēc iespējas vairāk balsotāju:
Izvēlies, ar kuru sociālo tīklu balsosi:
Katrs no sociālajiem tīkliem ir 1 balss, var balsot ar katru no tiem, tadējādi darbam iedosi 3 balsis! Balsot par katru darbu var 1 reizi dienā no katra sociālā portāla.
|