Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:170563
 
Evaluation:
Published: 28.04.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  KAS IR MĀCĪŠANĀS TRAUCĒJUMI?    4
2.  KAS IZRAISA MĀCĪŠANĀS TRAUCĒJUMUS?    7
2.1.  Smadzeņu bojājumi    7
2.2.  Smadzeņu attīstības defekti    8
2.3.  Neiroķīmiskā līdzsvara traucējumi    9
2.4.  Iedzimtība    10
2.5.  Apkārtējās vides ietekme    11
3.  MĀCĪŠANĀS TRAUCĒJUMU 4 PAMATA TIPI    13
3.1.  Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms    13
3.2.  Vizuālās uztveres traucējumi    14
3.3.  Valodas signālu apstrādes traucējumi    15
3.4.  Sīko kustību traucējumi    17
  Secinājumi    19
  Izmantotā literatūra    20
Extract

Secinājumi
Svarīgi atcerēties, ka visi mācīšanās traucējumu veidi var izpausties ļoti dažādās pakāpēs. Daži traucējumi iespaido sekmes it visos priekšmetos, taču dažreiz trūkumi ir tik niecīgi un specifiski, ka to ietekme parādās pavisam šaurā diapazonā. Mācīšanās traucējumi daļēji sakrīt un var izpausties neskaitāmās kombinācijās: ja skolēnam ir valodas signālu apstrādes traucējumi (izpratnes grūtības) kopā ar UDHS, viņš gandrīz neatgādinās skolēnu, kuram ir valodas signālu apstrādes traucējumi (grūtības atsaukt vārdus atmiņā) kopā ar sīko kustību defektu.
Par mācīšanās traucējumu atšķirīgo veidu ilgtermiņa sekām ir iespējams izteikt dažus vispārējus secinājumus. Pirmkārt, visi mācīšanās traucējumi ir paliekoši; lai gan laika gaitā iespējams ievērojams uzlabojums, no tiem nav iespējams pilnīgi atbrīvoties vai tos “izārstēt”. Tiem ir nepatīkama īpašība – skolēnam pārejot no klases uz klasi, tie var izpausties dažādās formās. Skolēniem ar mācīšanās traucējumiem tāds vai citāds atbalsts nepieciešams visu skolas gadu laikā, lai gan šīs palīdzības apjoms un veids var mainīties. Smagi valodas un uzmanības traucējumi pieauguša cilvēka dzīvi mēdz iespaidot daudz nopietnāk nekā pārējie traucējumu veidi. Cilvēkiem, kuriem ir vizuālās uztveres vai sīko kustību traucējumi, dzīvē kaut kas vienmēr atgādinās par šo trūkumu (viņiem, piemēram, bieži vien mantas kritīs ārā no rokām, viņi liks savas lietas nevietā…), taču tādēļ viņi nenonāks sociālā izolācijā, un tas viņiem netraucēs produktīvi veikt darbu. Turpretī izpratnes, runāšanas un koncentrēšanās grūtības var kļūt par pastāvīgu šķērsli sociālajai izaugsmei un panākumiem darbā pat tad, ja dzīve ir iekārtota tā, ka lasīšanai un rakstīšanai tajā nav būtiskas nozīmes.
Taču pat tiem bērniem, kuriem ir smagi mācīšanās traucējumi, iespējama produktīva un piepildīta dzīve, ja viņi, neraugoties uz saviem trūkumiem, jūtas mīlēti un pieņemti un ja viņus iedrošina pēc iespējas pilnīgāk izmantot savas pozitīvās īpašības un veltīt laiku tām nodarbībām, kuras viņiem sagādā prieku. Vecākiem, iespējams, tādēļ vajadzēs pielāgot savas cerības bērna iespējām. Ir svarīgi izprast un uzklausīt bērnu, darboties kopā, lai bērns jūt atbalstu, drošības sajūtu. Atbalsts un pozitīvas emocijas bērnu iedrošina.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register