Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:273924
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Autisms ir viens no sarežģītākajiem un komplicētākajiem psihiskās attīstības traucējumiem, kas ietekmē bērna vai pieaugušā sociālo mijiedarbību ar pasauli, ietekmē veidu, kā viņš komunicē, uztver apkārtējo pasauli un veido attiecības ar apkārtējiem. Autisma gadījumā atsevišķas psihiskās funkcijas attīstās palēnināti, savukārt citas – patoloģiski paātrināti. Terminu „autisms” ieviesa šveiciešu psihiatrs un psihologs Eižens Bleilers (1857 – 1939). Auto – grieķiski nozīmē „pats”. Autisma pazīmes pirmo reizi aprakstīja amerikāņu psihiatrs Leo Kanners (1894 - ?) 1943. gadā, savukārt 1944. gadā Hanss Aspergers atklāja ļoti tuvu saistītu sindromu, ko nosauca viņa vārdā – Aspergera sindroms. Pēc L.Kannera, autisma izpausmes iedalīja trīs grupās:
autisms ar autiskiem pārdzīvojumiem,
stereotipiska, vienveidīga uzvedība ar pārņemtības elementiem,
savdabīga runas attīstības traucējumi.
Autisms tiek aplūkots arī kā neiroattīstības dziļš traucējums.
Brīna Sīgena autismu aplūko kā mācīšanās traucējumu sindromu, ar katru simptomu ietverot attiecīgu mācīšanās vājumu apkopojumu vai arī „autisms ir specifisks mācīšanās traucējums” lauciņu. [3, 79]

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register