Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:605157
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.11.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Deju – kustību terapijas raksturojums    5
1.1.  Deju - kustību terapijas principi    6
1.2.  Deju – kustību terapijas vēsture    6
1.3.  Deju – kustību terapijas izveide un attīstība Latvijā    7
1.4.  Deju - kustību terapeiti    8
2.  Deju – kustību terapijas veidi    9
2.1.  Improvizētā deja    9
2.2.  Buto dejas    10
3.  Deju terapijas pielietošana praksē    12
4.  Deju – kustību terapijas ietekme uz veselību    14
5.  Pētījums: Olaines 1. vidusskolas skolēnu informētība par deju kā terapijas veidu    17
  Secinājumi    19
  Izmantotā literatūra    20
Extract

Secinājumi
1. Deja ir uzskatāma kā valoda, kura var paust jebkuras emocionālas nokrāsas (pozitīvas, negatīvas vai neitrālas) un satura vēstījumu par cilvēku, kas to izpilda.
2. Dejas terapija mēģina nonākt pie harmoniska emocionālā stāvokļa darbojoties ķermeņa kustību metodē. Tādejādi deju - kustību terapija sevī ietver psihoterapijas un fizioterapijas priekšrocības.
3. Vērojot cilvēka uzvedības un kustību modeļus, vai tie ir ātri vai lēni, ar svaru vai bez tā, vai to plūsma ir brīva vai saistīta, vai tie ir mērķtiecīgi vai haotiski, pieredzējis terapeits var spriest par sava klienta iekšējo pasauli.
4. Pielietojot dejas terapiju speciālo vajadzību jomā, uzsvars tiek likts uz to mērķu sasniegšanu, kas aktuāli katrā individuālajā gadījumā.
5. Dejošana sniedz lielisku prāta un ķermeņa treniņu, jo nostiprina ne vien svarīgākās muskuļu grupas, bet arī attīsta smadzeņu centru, kas veicina nervu šūnu augšanas procesus.
6. Olaines 1. vidusskolā 10.- 12. klašu skolnieki daudz aktīvāk izmanto iespējas ārpusstundu laiku saistīt ar deju kustību nodarbībām nekā 8.-9. klašu skolēni – trešā daļa no vidusskolas aptaujātajiem respondentiem apmeklē deju nodarbības.
7. Veikto interviju un informācijas analizēšanas rezultātā ir apstiprinājusies darbā izvirzītā hipotēze - deju – kustību terapija ir dabisks un pieejams veids, kā uzlabot emocionālo, fizisko veselību, jo cilvēks iemācās kustēties saskaņā ar sevi, atbrīvot savu spontanitāti un maksimāli izmantot savu iekšējo potenciālu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register