Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:750907
 
Evaluation:
Published: 12.03.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 17 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Ievads    4
1.  Literatūras apraksts    5
1.1.  Efektivitātes jēdziens    5
1.2.  Faktori, kas ietekmē efektīva laika izmantošanu    5
1.2.1.  Vērtības    5
1.2.2.  Mērķi    5
1.2.3.  Tehnoloģijas    6
1.2.4.  Miegs    6
1.2.5.  Multidarbošanās (multitasking)    7
1.3.  Skolēnu optimālais laika sadalījums    7
2.  Pētījuma metodes    9
2.1.  Kvantitatīvā metode    9
3.  Pētījuma rezultāti un analīze    10
3.1.  Aptaujas rezultātu analīze    10
  Secinājumi    16
  Literatūras saraksts    17
  Pielikums    18
Extract

Secinājumi
1. Sociālie tīkli būtiski spēj degradēt mūsdienu jauniešus un pusaudžus, tā samazinot efektivitāti jebkurā jomā.
2. Atslodzei veltītais laiks nav kvalitatīvs, jo laiku, kuru skolēni velta atslodzei, pavada koncentrējoties uz to, kas rada saspringumu.
3. Skolēniem problēmas sagādā sava izmantotā laika saskaitīšana pa stundām. Lai laiku izmantotu efektīvi, tam japrot sekot līdzi.
4. Procentuāli diezgan daudz skolēniem ārpusskolas nodarbību nav, tātad šī daļa savu laiku neizmanto efektīvi.
5. Sports mūsdienu jauniešu vidū ir ļoti nozīmīga nodarbe.
6. Vairums meiteņu ir tendētas uz nākotnē svarīgajām jomām (veselība, izglītība), bet vairumam puišu svarīgāk ir nodarboties ar to, kas viņus morāli nenomoka (kultūra, izklaide).
7. Lielākā daļa 8.-12.klašu skolēnu izjūt lielu spiedienu, kas saistīts ar viņu veikumu un to rezultātiem. No skolēniem un skolēni no sevis vēlas iegūt arvien vairāk.
8. Meitenes vairāk papildus izglītojas un pilnveidojas par puišiem.
9. Meitenes vidusskolā ir daudz vairāk nosvērtas uz vēlmi izglītoties nekā pārējie skolēni.
10. Dienas laikā sastopamais stress ietekmē miega kvalitāti, līdz ar to nelabvēlīgi ietekmējot pavadīto laiku. Laiks vairs nevar tikt pavadīts efektīvi.
11. Hipotēze apstiprinās daļēji. Tikai daļa no Engures vidusskolas 8.-12.klašu skolēniem laiku izmanto efektīvi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1371320
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register