Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:840245
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.03.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Bērnu attīstības izpēte    3
1.1.  Anketas dati    3
1.2.  Ziņas par vecākiem    3
1.3.  Ziņas par bērna agrīno attīstību    3
2.  Bērnu runas un valodas attīstības izpēte    4
2.1.  Komunikācija    4
2.2.  Perifērā artikulācijas aparāta anatomiskā uzbūve un kustīgums    4
2.2.1.  Lūpas, to uzbūve un kustīgums    4
2.2.3.  Mēle, tās uzbūve, kustīgums    5
2.2.4.  Cietās, mīkstās aukslējas un ūka    5
2.2.5.  Mīmika, kustīgums, simetrija    5
2.3.  Skaņu izrunas pārbaude    6
2.4.  Fonemātiskās uztveres pārbaude    7
2.5.  Vārdu krājuma pārbaude    9
2.6.  Valodas gramatiskās uzbūves pārbaude    10
2.7.  Saistītās runas pārbaude, izmantojot sērijas attēlus    10
3.  Intelekta izpēta    12
  Secinājumi    13
Extract

Secinājumi
1) Grūtniecības laikā nebija nekādu sarežģījumi, kā arī vecākiem nav iedzimtas patoloģijas, kas varētu ietekmēt bērna valodu un dzirdi.
2) Par cik notiek piena zobu maiņa, bērnam ir izrunāt atsevišķus vārdus, kuros ir skaņa „s”, varbūt pavisam nedaudz ir saīsināta zemmēles saite, jo nevarēja tik viegli izpildīt uzdevumu, kur mēle bija jāpaceļ uz augšu, bet skaņu „r” var izrunāt.
3) Iespējams ir nelieli centrālās dabas traucējumi, jo var piemiegt ar vienu aci tikai, kā arī grūtības sagādāja saraukt uzacis uz augšu.
4) Bērna fiziskā dzirde nav traucēta.
5) Uzmanīgi seko līdzi artikulācijai un atkārto vārdus pie sevis, lai pareizi saklausītu vārdos esošās skaņas.
6) Ja runājot netiek uzsvērta skaņa „ā” un „a”, „i” un „ī”, tad atsevišķos vārdos neatšķir šīs skaņas;
7) Bērnam vārdu krājums nav ļoti plašs, pārsvarā veido vienkārši nepaplašinātus teikumus, kuri sastāv no lietvārdiem un darbības vārdiem, ļoti maz lieto apstākļa, īpašības un vietniekvārdus, attēlos nepiemin arī krāsas.
8) Manuprāt, bērna vārdu krājums palielināsies līdz viņš iemācīsies lasīt un rakstīt, pagaidām viņš to vēl apgūst.
9) Neizprot sinonīmus un nevar tos nosaukt.
10) Ja attēls ir sarežģītāks, neizprot galveno domu, bet vienkārši apraksta notiekošo, kā pats uzskata.
11) Manuprāt, bērna intelekta līmenis ir atbilstošs viņa vecumam, bija ieinteresēts izpildīt šos uzdevumus, kas viņam likās interesantāki nekā pārējie, bez grūtībām tos izpildīja.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register