Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:135671
 
Evaluation:
Published: 12.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Nozares raksturojums    5
2.  Uzņēmuma raksturojums    8
3.  Uzņēmuma mārketinga vide    11
3.1  Iekšējā vide    12
3.2  Ārējā vide    14
3.3  Makrovide    20
4.  Konkurenti    24
5.  Klientu piesaistes iespējas    25
5.1  Kam, kad un kāpēc jārūpējas par klientu    26
5.2  Mārketinga mērķis    27
6.  Mārketinga darbību komplekss    29
6.1  Produkts    29
6.2  Cena    30
6.3  Sadale un starpnieki    32
6.4  Virzīšana    33
  Secinājumi    34
  Izmantoto avotu saraksts    36
Extract

Attīstoties tirgus konkurencei Latvijā aktuāli ir kļuvuši mārketinga jautājumi. Tirgus ekonomika nosaka uzņēmēja rīcību pētīt un apmierināt pieprasījumu, organizēt pieprasītu produktu ražošanu un darīt to tā, lai nodrošinātu peļņu tagad, un arī nākotnē. Šī paša iemesla dēļ uzņēmuma vadītājam pastāvīgi jādomā par darbības efektivitātes paaugstināšanu un nepieciešamajām izmaiņām, kas veicamas lai sasniegtu nospraustos mērķus. Uzņēmuma un mārketinga vadīšanā ir jāņem vērā tirgus un izmaiņas tajā. Uzņēmuma konkurētspēju tirgu nosaka spējas attīstīties un mainīties straujāk nekā vide ap to.
Mārketings ir uzņēmuma vadīšanas sastāvdaļa. Mārketinga būtība – tā ir uzņēmējdarbība, kas pārvērš pircēja vajadzības ienākumos. Mārketinga pamatdoma ir apmierināt daudzveidīgās, vienmēr mainīgās vajadzības labāk nekā to var paveikt konkurenti.
Autors praksi veica uzņēmumā SIA „Malmar Sheet Metal”. Uzņēmuma pamatnodarbošanās ir fokusēta uz metālapstrādi – specializācija - detaļu izgatavošanā no lokšņu metāla.

Prakses mērķis – veidot un attīstīt iemaņas tirgus izpētē, pievēršot uzmanību tam, kā uzņēmums izmanto mārketinga instrumentus , lai nodrošinātu ilgstošu un ienesīgu uzņēmējdarbības izaugsmi.

Prakses uzdevumi:
1)noskaidrot un izprast uzņēmuma darbības virzienus;
2)analizēt uzņēmuma mārketinga vides elementus, novērtējot visus organizācijas mikro un makro vides aspektus;
3)iepazīt un novērtēt uzņēmuma darbu ar klientiem:
izstrādāt aptaujas anketu „ Klientu apmierinātība un turpmākā sadarbība ”
4)raksturot un izvērtēt uzņēmuma pielietotos mārketinga komunikāciju instrumentus.

Pētījuma metodes:
1)teorētiskā pētījumu metode – zinātniskā literatūra un dažādu avotu analīze;
2)mārketinga pētījuma metodes;
3)tirgus pētīšanas metodes.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register