Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:168913
 
Evaluation:
Published: 13.06.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

viens no lielākajiem uzņēmumiem, kas savu produkciju realizē izmantojot tiešo pārdošanu.
Latvijā AVON darbojas kopš 1996.gada.
Mārketinga plānu ir izstrādāts lai varētu izprastu kā labāk realizēt viņu produkciju, iegūt vairāk klientus un lielāku peļņu.
1.SITUĀCIJAS ANALĪZE
SIA „AVON Cosmetics” ir liels konkurents citiem uzņēmumiem, kas izplata savu produkciju izmantojot tiešo pārdošanu.
Tiešā pārdošana ir preču un pakalpojumu pārdošana klientiem, kas balstās uz personiska kontakta pamata.
SIA „AVON Cosmetics” konsultanta galvenais darba rīks ir katalogs.
SIA „AVON Cosmetics” potenciālie klienti ir vecumā no 16 – 65 gadu vecumam, produkcija ir paredzēta sievietēm, bet ir piedāvājums arī vīriešiem, AVON klientiem ir jābūt maksātspējīgiem.
 Lielākie konkurenti manā darba teritorijā ir citi AVON daudzie konsultanti, kā arī konsultanti, kas izplata Oriflame un Faberlic kosmētiku.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register