Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:169048
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 29 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Mārketinga būtība un funkcijas tūrisma uzņēmumā   
1.1.  Mārketinga jēdziens   
1.2.  Mārketinga pasākumu plāns   
1.3.  Produkta dzīves cikls   
1.4.  Produkta cena   
1.5.  Produkta virzīšana tirgū   
2.  Tūrisma mārketinga ietekmējošie faktori   
3.  Mārketinga stratēģija tūrisma uzņēmumā SIA „Jaunmoku pils”   
3.1.  Tūrisma mārketinga vide   
3.2.  SIA „Jaunmoku pils” tūrisma produkti   
3.3.  SIA „Jaunmoku pils” tūrisma produktu cena   
3.4.  Produkta virzīšana tūrisma tirgū   
3.4.1.  Masu mediju izmantošana   
3.4.2.  Reklāmas līdzekļu izmantošana   
4.  SIA „Jaunmoku pils” mārketinga darbību pilnveidošana   
4.1.  Mārketinga pasākumu plāna saturs   
4.2.  Esošā tūrisma tirgus analīze   
4.3.  Galvenie veicamie uzdevumi   
4.4.  Informācija un reklāma klientiem   
4.5.  Problēmas, to risinājums   
4.5.1.  PEST analīzes nozīme tūrisma mārketingā   
4.5.2.  Tūrisma mārketinga SVID analīze   
4.6.  Mārketinga stratēģiskās darbības   
  Secinājumi un priekšlikumi   
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts   
  Pielikumi   
Extract

Mārketinga pasākumu plānu var sākt veidot ar īsu pārskatu par šī plāna sastādīšanas mērķiem, piemēram, mārketinga pasākumu plāns tūrisma uzņēmumā var būt sekojošs:
1)mārketinga pasākumu plāna īss pārskats - galvenokārt domāts, lai tūrisma uzņēmuma vadība pēc iespējas īsākā laikā un koncentrētā veidā uztvertu mārketinga pasākumu plāna saturisko pusi;
2)esošās tirgus situācijas analīze - sadaļa ietver informāciju par tūrisma tirgus stāvokli, piedāvājumu un konkurējošiem tūrisma tirgus dalībniekiem;
3)veicamie uzdevumi - satur informāciju par tūrisma uzņēmuma uzdevumiem attiecībā uz pakalpojumu preču zīmi;
4)problēmu risinājumi - apskata jautājumus, kas saistīti ar apgrūtinājumiem veikt izvirzītos uzdevumus;
5)mārketinga stratēģija - izvēlētā mārketinga pieeja, kas tiks izmantota, lai sasniegtu izvirzītos mērķus;
6)rīcības programma - nosaka katra tūrisma uzņēmuma darbinieka pienākumus un darbu izpildes termiņus;
7)budžets – mārketinga pasākumu plāna izpildei nepieciešamie līdzekļi un iespējamie finanšu ieguvumi no tā izpildes. [17.]
Mārketinga vide, kurā strādā tūrisma uzņēmumi, ar katru gadu mūsu valstī kļūst arvien sarežģītāka. Tāpēc mārketinga pasākumu plānā svarīgi izpētīt tūrisma uzņēmuma neizmantotās iespējas, t.i., jāveic mārketinga auditu. Par mārketinga auditu sauc sistemātisku un vispusīgu uzņēmuma darbības, vides, mērķu un stratēģiju izpēti ar nolūku atrast uzņēmuma neizmantotās iespējas. [17.] Mārketinga audits sastāv no piecām daļām:
1)mārketinga vides audits;
2)mārketinga stratēģijas audits;
3)mārketinga sistēmu audits;
4)mārketinga iedarbīguma audits;
5)mārketinga funkciju audits. [17.]
Katram mārketinga auditam ir jāveic arī analīze. Tajā ietilpst to faktoru uzskaitījums, kas raksturo tūrisma uzņēmuma stiprās un vājās puses, salīdzinot ar konkurentiem. Šāda veida analīzē nepieciešams ietvert izmaksu analīzi, kā arī jābūt skaidram izklāstam par uzņēmuma iespējām un risku tūrisma tirgū. Līdz ar to kvalifikācijas darba autore secina, ka šajā aspektā tūrisma uzņēmumā ir jāizstrādā nopietna mārketinga stratēģijas un rīcības programma. Būtībā šo stratēģiju mārketinga plānā nepieciešams aprakstīt kā mārketinga pasākumu loģisku shēmu, ar kuras palīdzību tūrisma uzņēmums var cerēt izpildīt savus mārketinga uzdevumus. Tā sastāv no mērķa tirgus stratēģijas, pozicionēšanas un izdevumu kalkulācijām. Mārketinga stratēģijai jāņem vērā visi tie tūrisma tirgus segmenti, kuros uzņēmums darbojas, kur katram segmentam ir nepieciešams izstrādāt atsevišķu mārketinga stratēģiju.
Pēc kvalifikācijas darba autores domām tūrisma uzņēmuma vadībai jāapzina tūrisma tirgus un uzņēmuma vieta tajā, jāizvirza savi mērķi un jānosaka savas darbības stratēģijas sastāvdaļas. Tāpat arī jāpēta tūrisma tirgus izmaiņu dinamika pēdējos gados un jāizveido klientu vajadzību raksturojumu. Šajā jomā kvalifikācijas darba autore uzskata, ka liela nozīme ir mārketinga attīstības tendencēm ne tikai mūsu valstī, bet arī citās Eiropas Savienības valstīs un pasaulē kopumā. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register