Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:175254
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    3
  IEVADS    4
1.  UZŅĒMUMA „XXX” RAKSTUROJUMS    5
1.1.  Īss uzņēmuma raksturojums    5
1.2.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    6
1.3.  Funkciju sadale    8
2.  UZŅĒMUMA „XXX” MĀRKETINGA VIDES ANALĪZE    9
2.1.  Ārējā vide    9
2.1.1.  Mikrovide    9
2.1.2.  Makrovide    13
2.2.  Iekšējā vide    17
2.3.  Uzņēmuma „XXX” SVID analīze    18
3.  KONKURENCES ANALĪZE    19
3.1.  „Mūzikas klubiņš LEJĀ”    19
3.2.  „Studija Fa”    19
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    21
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    23
Extract

Neviens uzņēmums nedarbojas absolūti patstāvīgi, ikkatru no tiem regulē likumi un ierobežo saistības, ietekmē sabiedriskas organizācijas un valsts institūcijas, klienti un konkurenti. Visi šie aspekti veido mārketinga vidi, kura daudzējādā ziņā nosaka uzņēmuma darbības raksturu un kuru obligāti jāanalizē mārketinga pētījumu gaitā.
Tas nozīmē, ka katra uzņēmuma mārketinga stratēģija tiek realizēta sarežģītā un ļoti mainīgā vide. Lai uzņēmums veiksmīgi spētu sasniegt izvirzītos mērķus, rūpīgi jāanalizē un jāņem vērā ārējie faktori.
Par pētījuma objektu kļuva uzņēmums, kas nodarbojas ar diezgan savdabīgu un perspektīvu uzņēmējdarbības veidu – kultūras – atpūtas un sporta pasākumu apskaņošanas un apgaismošanas pakalpojumu sniegšanu. Diemžēl jāsecina, ka par šāda veida pakalpojumiem un uzņēmumiem, kas tos sniedz Latvijas tirgū, informācijas praktiski nav pieejama. Tādēļ būtu lietderīgi veikt mārketinga vides analīzi šāda veida uzņēmumā, lai izprastu visus tajā notiekošos mārketinga procesus.
Studiju darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma „XXX” mārketinga vidi, kā arī veikt pētījuma analīzi.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, ir nepieciešams atrisināt sekojošus uzdevumus:
1)savākt informāciju par uzņēmumu „XXX”;
2)novērtēt un izanalizēt uzņēmuma mārketinga vidi, izmantojot mārketinga vides analīzes metodes;
3)izstrādāt priekšlikumus mārketinga vides uzlabošanai.
Veicot pētījumu, tika izmantotas mārketinga vides analīzes metodes – novērtēta uzņēmuma ārējā un iekšējā vide, novērtēta tirgus ietilpība, veikta uzņēmuma SVID analīze.
Studiju darbā tiek dots uzņēmuma „XXX” vispārējais raksturojums un apskatīta tā mārketinga vide. Nobeigumā tiek doti priekšlikumi uzņēmuma mārketinga vides uzlabošanai.
Par pētījuma avotiem izmantoti LR likumi, valsts statistikas dati, vispārējā un speciālā literatūra, interneta resursi, uzņēmuma nepublicētie materiāli.
Ierobežotā apjoma un informācijas pieejamības trūkuma dēļ, nav iespējams izvērtēt pilnībā esošo uzņēmuma stāvokli. Būtiskākais ierobežojums ir informācijas trūkums par šo nozari.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register