Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:250196
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Attiecību mārketinga būtība    6
1.1.  Attiecību mārketinga definīcijas un būtība    7
1.2.  Attiecību mārketinga loma biznesā    9
1.3.  CRM – klientu attiecību vadība kā attiecību mārketinga metode    9
2.  Attiecību mārketinga raksturojums uzņēmumā „XXX”    12
2.1.  Uzņēmuma darbības raksturojums    13
2.2.  Uzņēmuma klientu iedalījums un to raksturojums    14
2.3.  Attiecību mārketinga metodes uzņēmumā    16
2.4.  CRM nozīme uzņēmuma darbībā    19
3.  Uzņēmuma darbinieku intervēšana un iegūtās informācijas apkopojums    21
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Nobeigums    29
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    30
  Pielikumi    31
1.  “„XXX” darbinieku intervijas jautājumi”    31
2.  Intervijas ar „XXX” darbiniekiem”   
Extract

Šodienas biznesa pasaule kļūst arvien komplicētāka. Līdz ar konkurences saasināšanos, uzņēmumiem ir arvien grūtāk iegūt klientus un noturēt tos. Var mēģināt piesaistīt klientu ar ļoti izdevīgu cenu par saviem produktiem vai pakalpojumiem, taču prakse rāda, ka ir nozares, kurās cena nav noteicošākais faktors. Svarīgāka par cenu var būt uzticēšanās uzņēmumam (un tā pārstāvjiem), no kura tiek iegādātas preces vai pakalpojumi, kā arī īpašā pieeja. Šīs abas priekšrocības arī pamatā raksturo attiecību mārketingu. Klientu apmierinātības līmenis attiecībā uz sadarbību ir spēcīgs faktors, kas nodrošina veiksmīgu biznesu. Līdz ar to, var nākties pārkārtot uzņēmuma iekšējo vidi, lai uzkrātu informāciju no visām uzņēmuma struktūrām par klientu vajadzībām un vēlmēm, lai veidotu pareizas un izdevīgas attiecības ar klientiem. Labs palīgs ir arī pasaulē jau labu laiku apgūtais un sevi pierādījušais CRM (Customer Relationship Management – Klientu attiecību vadības sistēma, tulkojums no angļu valodas), kura būtība ir vadīt, plānot un kontrolēt attiecības ar klientiem.
Autora izvēlētās tēmas aktualitāti nosaka konkurences saasināšanās personāla atlases nozarē Latvijā, pieaugoša nepieciešamība sekmēt un uzlabot uzņēmumu darbību, noturēt savus klientus un piesaistīt jaunus, lai optimālāk īstenotu uzņēmumu mērķu sasniegšanu un nodrošinātu augstu konkurētspējas līmeni ilgtermiņā ar lojālu un noturīgu klientu loku.
Kvalifikācijas darba mērķis ir izpētīt un analizēt attiecību mārketingu uzņēmumā „XXX” un izstrādāt priekšlikumus attiecību mārketinga pilnveidošanai.
Lai sasniegtu mērķi, autore izvirza sekojošus uzdevumus:
1)noskaidrot attiecību mārketinga būtības teorētiskos aspektus;
2)raksturot attiecību mārketingu uzņēmumā „XXX”;
3)veikt attiecību mārketinga pētīšanas procesu uzņēmumā „XXX”;
4)izdarīt secinājumus un sniegt priekšlikumus attiecību mārketinga pilnveidošanai uzņēmumā „XXX”.
Darba izstrādes gaitā tika izmantota periodika, specializētā literatūra, studiju materiāli, interneta resursi, kā arī uzņēmuma nepublicētie materiāli. Plaši izmantota arī autora personīgā pieredze, strādājot personāla atlases sfērā.
Darbs sastāv no satura, anotācijas latviešu un angļu valodā, ievada, 3 nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, nobeiguma, izmantotās literatūras saraksta un pielikumiem.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1122027
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register