Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:309361
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.06.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 43 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  VALSTS TŪRISMA ZĪMOLS: SOCIĀLIE, EKONOMISKIE UN POLITISKIE ASPEKTI    7
1.1.  Valsts un nācija kā zīmolējamie objekti    7
1.1.1.  Valsts un nācijas jēdzieni    7
1.1.2.  Nacionālā identitāte – valsts zīmola pamats    8
1.2.  Valsts zīmolvedība    14
1.2.1.  Valsts zīmols    14
1.2.2.  Valsts zimola atpazīstamības nozīme    19
1.2.3.  Latvija kā zīmolējama valsts    21
1.3.  Tūrisms kā komunikācijas kanāls    23
1.3.1.  Valsts kā mārketinga produkts tūrismā    27
1.3.2.  Zīmola ziņojums tūrisma komunikācijā    29
1.3.3.  Reklāmas un sabiedrisko attiecību atbalsts tūrisma produktiem    33
1.4.  Tūrisma politika    36
1.4.1.  Tūrisma mārketingā iesaistītās organizācijas    36
1.4.2.  Nacionāla tūrisma politika Latvijā    38
1.4.3.  Latvijas tūrisma zīmoli    41
2.  PĒTĪJUMA METODOLOĢIJA    45
2.1.  Sekundāro datu analīze    45
2.2.  Kontentanalīze    46
2.3.  Anketēšana    47
3.  PĒTĪJUMA REZULTĀTI    49
3.1.  Latvijas tūrisma mārketinga stratēģ ijas 2010.-2015.gadam analīze    49
3.2.  Zīmolu satura kontentanalīze    52
3.3.  Anketu analīze    53
  SECINĀJUMI    57
  NOBEIGUMS    61
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    63
  PIELIKUMI    67
Extract

NOBEIGUMS
Bakalaura darbā paredzētie pētījuma uzdevumi ir izpildīti. Ir noskaidroti Latvijas zīmolu mērķu un vīziju pozicionējums, kas paredzēts „Latvijas tūrisma mārketinga stratēģ ija 2010. – 2015.gadam”. Latviju ka tūrisma galamērķi plānots popularizēt, izmantojot galvenokārt zīmolus „Live Riga” un „Best enjoyed slowly”,
kas pozicionē Rīgu ka strauja dzīves ritma pilsētu un Latviju – ka mierīgas atpūtas un
lēni baudāmu zemi. Ar anketēšanas palīdzību noskaidroti arī nepieciešamie aspekti
mērķauditorijas attieksme pret Latvijas tūrisma zīmoliem „Latvia – the land thet sings”, „You won`t belive it until you see it”, „Sounds like Latvia”, „Live Riga” un „Best enjoyed slowly”.
Arī darba mērķis - apzināt valsts zīmolvedības darbību tūrisma industrijā un noskaidrot jau esošo Latvijas tūrisma zīmolu atbilstību “Latvijas tūrisma mārketinga stratēģ ija 2010.-2015. gadam” izvirzītajiem mērķiem un vērtībām – ir sasniegts. Var secināt, ka liela mērā arī līdz šim izmantotie Latvijas tūrisma zīmoli ir pielāgojami iekļaušanai jaunajā stratēģijā. Tas pamatojams ar šādiem rādītājiem, kas fiksēti pēc pētījuma respondentu iepazīstināšanas ar Latvijas tūrisma zīmoliem:
• Vācija, kas „Latvijas tūrisma mārketinga stratēģijā 2010. – 2015.gadam” noteikta ka aigsti prioritārs Latvijas tūrisma produktu mērķa tirgus, kopumā ir pozitīva attieksme pret Latvijas tūrisma zimoliem un dominējoša interese apmeklēt Latviju brīvdienu ceļojumā.
• Respondentu vidū teorētiskā līmenī atsaucību guvis „Latvijas tūrisma mārketinga stratēģ ija 2010. – 2015.gadam” piedāvātais tūrisma produkts „Rīga+”, kas kā apskates objektus ietver gan Rigu, gan Latvijas lauku teritoriju.
• Pārliecinoši lielākā daļa respondentu uzskata, ka nepieciešamas vismaz trīs dienas, lai apskatītu Latvijā interesanto, kas sakrīt ar „Latvijas tūrisma mārketinga stratēģ ijas 2010. – 2015.gadam” mērķi palielināt tūristu skaitu, kas
Latvijā uzturas trīs un vairāk dienas.
• Atbilstoši plānotajam „Latvijas tūrisma mārketinga stratēģ ija 2010. – 2015.gadam” ir respondentu novērtējums, ka Latvija kā galamērķis ir vissezonāls.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register