Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:341858
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.12.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Mārketinga rašanās vēsturiskie priekšnosacījumi   
  Mārketinga būtība   
  Tirgus vadība uzņēmumā   
  Mārketinga struktūrvienības vieta finansu uzņēmuma struktūrā   
  Mārketinga izpēte   
  Mārketinga darbības uzdevums   
  Mārketinga mērķi un veidi   
Extract

Ekonomikas attīstība un piedāvājuma klāsta paplašināšanās
Dzīves līmeņa paaugstināšanās un pirktspējas palielināšanās
Konkurences pieaugums un klienta izvēles iespēju palielināšanās
Zinātniski tehnoloģiskais progress un ilgtermiņa investīcijas piedāvājumu konkurētspējas nodrošināšanā.
Tirgus globalizācija.

Mārketings ir nepieciešams jo:
uzņēmumam parāda darbības virzienus, ņemot vērā esošās un gaidāmās tirgus vajadzības.
rada apstākļus, kas sekmē uzņēmuma pielāgošanos tirgum un dod iespēju veidot patērētāju vajadzības;
sekmē resursu labāku izmantošanu, jo sniedz informāciju par uzņēmumam lietderīgiem preču / pakalpojumu veidiem;
Patērētājs gūst produkcijas sortimenta paplašināšanos, elastīgākas cenas un servisa kvalitātes uzlabošanos.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1247418
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register