Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:344842
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.02.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Uzsākot uzņēmuma darbību Ķīnas tirgū ir jāņem vērā ka pastāv liela atšķirība starp nozaru, ģeogrāfiskajiem u.c. faktoriem. Tiek apgalvots, ka Ķīnas tirgus ir pilnīgi sasniedzams Rietumu sabiedrībai, bet lai varētu gūt panākumus Ķīnas tirgū un uzņēmums piemērotos šai konkrētajai videi ir nepieciešams starptautiskais mārketings. Ir nepiecienāms veikt pētījumus par produktiem, cenām, vietām un veicināšanu pirms un pēc ienākšanas Ķīnas tirgū. Uzņēmumam piemērojoties Ķīnas tirgiem ir nepiecienāma lielāka pacietība nekā Rietumu tirgos, jo pārdošanas process ir ilgāks un sarežģītāks. Vietējām tirgus prasībām var atbilst tikai pielāgojoties. Ķīnā ir ļoti piesātināts tirgus, tāpēc ļoti ātri var zust interese. Uzsākot darbību Ķīnā ir Rietumu uzņēmumiem ir nepieciešama elastīga mārketinga pieeja lai gūtu panākumus.
Kas saistīts ar starptautisko mārketingu, uzsākot darbību Ķīnas tirgū jāievēro mērķauditorija, tirgus izpēte un cenu politika, preces pielāgošana tirgum, zīmola aizsardzība, intelektuālā īpašuma aizsardzība, zināšanas par Ķīnas vēsturi un kultūru utt.
Starptautiskais mārketings un uzņēmuma darbība ASV tirgū.
Uzņēmumu darbību Amerikas tirgū kontrolē federālās un pašvaldību institūcijas, nosakot noteiktus noteikumus un ierobežojumus attiecībā uz uzņēmumu darbību un rīcību. Tāpat kā citās valstīs, arī Amerikā ir noteikti ierobežojumi reklāmām un citām mārketinga aktivitātēm, piemēram, radio un TV reklāmu aizliegumi tabakas nozarei.
Amerikā mārketinga speciālisti katru dienu saskaras ar dažādām svarīgām ekonomiskām ziņām, kuru rezultātā var tikt mainīti mārketinga plāni, atkarībā no ekonomiskās ietekmes. Tās ir dažādas ziņas kas ietekmē uzņēmumu darbību, par piemēram, patērētāju uzticību, cenu stabilitāti, inflāciju utt.
Uzņēmumiem ir jāpievērš lielu uzmanību konkurentiem un jācīnās ar dažādiem mārketinga līdzekļiem.
Starptautiskais mārketings un uzņēmuma darbība Krievijas tirgū.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1329452
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register