Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:383273
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.06.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma raksturojums    4
1.1.  Uzņēmuma nosaukums, īpašnieki, atrašanās vieta, darba laiks    4
1.2.  Piedāvātās preces un pakalpojumi    4
1.3.  Misija un galvenie uzņēmumi mērķi    5
2.  Tirgus analīze    6
2.1.  Potenciālie klienti    6
2.2.  Tirgus segmentācija    6
2.3.  Potenciālo klientu aptauja    8
2.4.  Konkurenti    10
2.5.  Konkurentu rasturojums    11
2.6.  Konkurentu analīze    12
3.1.  Ēdinašanas uzņēmuma platības aprekins    14
3.2.  Apmeklētāju skaita aprēķins    14
4.  Ražošanas plāns    16
4.1.  Ēdienkarte, dzērienu karte    16
4.2.  Kvalitātes kontroles pasākumi    18
5.  Mārketinga plāns    19
5.1.  Cenas noteikšana, atlaižu piemērošana    20
5.2.  Atlaides    20
5.3.  Raklāma    21
5.4.  Logo    22
6.  Finanšu plāns    23
6.1.  Vienreizējās izmaksa    23
6.2.  Ikmēneša izmaksas    24
6.3.  Peļņas gūšanas plāns uz 5 gadiem    27
6.4.  Kredīts    29
6.5.  Peļņas gūsanas grafiks    29
7.  Jaunas kafejnīcas virzīšana tirgū    30
8.  SVID analīze jaunajai kafejnīcai    34
9.  Risks    36
10.  Kopsavilkums    37
11.  Izmantotā literatūra    38
Extract

KOPSAVILKUMS
Sākumā, domājot par mārketinga plāna izstrādi, sākam interesēties par uzņēmējdarbības attīstību Latvijā, mēs vācām un apkopojam dažādus materiālus šajā sakarā. Jo īpaši mūsu uzmanība tika vērsta uz uzņēmumu stāvokli un veidošanos valsts lielākajās pilsētās, kas ir ārpus Rīgas, ar mērķi būt informētiem par biznesa un ekonomisko attīstību laikā, kad dibināsim paši savu uzņēmumu.
Vairāk šo informāciju aplūkojot un izdarot skaitliskus uzmetumus par finansu līdzekļu nepieciešamību un iespējamo peļņu, kopīgi nonācām pie secinājuma, ka pēc kafejnīcas mājas virtuves gaumē Salaspilī būtu pietiekoši liels pieprasījums, lai šo domu izvērstu plašākā plānā un veiktu tās realizāciju dzīvē. Darbu rakstot un veicot vairākus pētījumus sakarā ar vietējo tirgu Salaspilī, mēs tikai arvien vairāk pārliecinājāmies par šīs domas vēlamo realizāciju un rentabilitāti. Tāpat arī mēs veicām izpēti par konkurentu attīstību, to darbību, pakalpojumiem, kvalitāti. Paši apmeklējām tāda tipa uzņēmumus un centāmies atrast viņu labākās īpašības, no kā varētu mācīties, un arī kļūdas, no kā piesargāties, to visu apskatot ļoti kritiski.
Paveicot visu darbu, pašiem mums radījās, ka mūsu projektu var rezlizēt īstajā dzīvē. Protams, sekojot ekonomikas izmaiņam arī turpmāk, kā arī tirgus pierprasījumam, mēs varēsim sīkāk izpētīt visus mūsu trūkumus, lai nākotnē mēs varētu realizēt savu plānu cik vien veiksmīgāk tas varētu būt.
.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −12,98 €
Work pack Nr. 1323126
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register