Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:424365
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.04.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Extract

Reklāma ir darbība vai materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Reklāma ir konkrēta komunikācijas izpausme, ar kuras palīdzību uzņēmums vai persona sniedz informāciju peļņas nolūkos. Mārketings ir neatņemama sastāvdaļa reklāmas izveidē, jo ir nepieciešama tirgus izpēte, mērķauditorijas noteikšana un izvēle, un pēc iegūtajiem datiem arī tiek nolemts, kāda reklāma produktam vai pakalpojumam ir nepieciešama un būs efektīva. Reklāma ir atkarīga no sociāli ekonomiskajiem, tehnoloģiskajiem, tiesiskajiem un tirgus apstākļiem.
Vārds reklāma ir cēlies no latīņu vārda „reclamare”, kas nozīmē – izsaukt , izplatīt informāciju par kaut ko, lai to popularizētu. Reklāma psiholoģiski iedarbojās uz: gribu, prātu, uzmanību, atmiņu, asociācijām un jūtām. Izvēloties reklāmas teksta saturu, jāņem vērā adresāts, viņa zināšanas, ieradumi, motivācija, vērtību orientācija, tautība, tradīcijas, valoda.1
Reklāma satur informāciju, kura saistīta ar preču vai pakalpojumu realizāciju, bet, ja reklāma sniedz informāciju par pašu ražošanas procesu, tad tik daudz, cik tas ir nepieciešams preču realizācijas veicināšanai. Reklāma ir informācijas plūsma, kas iedarbojas uz cilvēku psiholoģiski un izpaužas pircēju rīcībā. Taču nepareizi būtu uzskatīt, ka reklāma ir tikai kā informatīvs materiāls, taču tai ir arī ietekme uz iedzīvotāju nodarbinātību.
Reklāmas primārais mērķis 2 ir radīt un stimulēt pieprasījumu, kas veicina preču un pakalpojumu apgrozījuma apjoma palielināšanu, kā arī paātrina pašu realizācijas procesu. Reklāmas mērķis ir padarīt cilvēku par pircēju un palīdzēt viņam lēmuma izvēlē, ko var panākt ar reklāmas pareizu psiholoģisko ievirzi, jo tai jāveido aktīva nostāja pret reklamējamo preci, jādarbojas vai nu uz pirkšanas motīviem, vai priekšstatiem par preci vai pakalpojumu, tāpēc jāsniedz ziņas par preces kvalitāti, lietošanas īpašībām un priekšrocībām salīdzinot ar analogu. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1135719
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register