Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:425359
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.03.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Šodien es Jums pastāstīšu par jauna produkta izstrādāšanas stratēģiju un ar to saistītiem faktoriem.

2. Šajā prezentācija jūs dzirdēsiet par jauna produkta ieviešanas iespējām, lielākām neveiksmēm.
Prezentācijas 2. daļā pastāstīšu par produkta izstrādāšanas galveniem posmiem, un beigās par produkta izstrādāšanas organizāciju.

3. Jauna produkta ieviešana – 2 iespējas

4. Izstrādāt jaunu produktu ir ļoti riskanti. Dažādi pētījumi pierāda, ka apmēram 90% jaunievedumu izgāžas jau pirmajos gados. Pagājušajā gadā Amerikā tika izlaisti ap 34 tūkst. jauno preču (patērētāju preces, pārtika, kosmētika), un tikai 2% no iepriekšminētā bija veiksmīgi.

Lielākas neveiksmes.
5. 1985. gadā CocaCola mēģināja ieviest tirgū jaunu produktu – „New Coke”. Tai it kā piemita jauna formula, tomēr tā bija ļoti līdzīga jau pastāvošai, oriģinālai Kolai. Šis CocaCola kompānijas gājiens sagādāja lielus zaudējumus pārdošanas apjoma samazināšanas dēļ.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register