Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:436081
 
Evaluation:
Published: 09.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Extract

Pieeja vērsta uz tirgotājiem, ne klientu. Klienta koncepcija balstās uz to, ka klients ir pietiekami gudrs, lai neiekristu uz maldiem par produktu, ja tas neatbilst viņa vajadzībām un cenu līmenim. Šeit svarīga loma ir visām uzņēmuma struktūrām pie produkta izgatavošanas sākot ar inženieri beidzot ar pārdevēju. Lai sasniegtu uzņēmuma mērķus, tad mārketinga koncepcija jāvirza uz nepieciešamo izmaiņu ieviešana pašā uzņēmumā. Uzņēmumam jāizpēta klienta vajadzības, izzinot cenu, ko klients ir gatavs atdot par produktu, tad pielāgot uzņēmuma darbību šo vēlmju apmierināšanai. Svarīgi zināt atšķirību starp klientiem un patērētāju, respektīvi, kas preci nopirks un kurš būs gala patērētājs, piemēram, zīdaiņu biezeni pirks vecāki, bet patērēs zīdainis. Sociālā mārketinga koncepcija sevī ietver uzņēmuma darbības ietekmi ilgtermiņā uz sabiedrības labklājību, kur atklājas ilgtermiņā attiecības starp uzņēmumu un klientu. Vides aizsardzība, pieņemama kvalitāte un cenu līmenis un citi sociālās aizsardzības līmeņi. Attiecību mārketings 90.gados attīstījās, kur katra klientu grupa tiek nodalīta atsevišķos segmentos, kas sadala uzņēmumu ciklos, lai noteiktu patērētājus visā dzīves laikā kā uzticamus klientus. Piemēram, jaunieši iegādājas vairāk spora auto, bet pusmūža cilvēki ar ģimenēm ģimenes minivenus. Laikam ejot arī jaunietim vēlmēm mainoties nodrošināta prece. Kopīgais visām koncepcijām ir tas, ka viss balstās un produktu tā ražotāju un patērētāju, katrā koncepcijā ir sava specifika uz ko balstoties notiek mārketinga aktivitātes, tomēr šīs trīs lietas nemainās, mainās tikai pieeja pie šīm lietām, jo tā seko sabiedrības izglītības līmeņa kāpumam un pārējiem faktoriem, kas virza attīstību uz priekšu .…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register