Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:492507
 
Evaluation:
Published: 15.10.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Used
Extract

Skatoties reklāmas, kur uzņēmums rāda labu piedāvājumu, izdevīgu cenu, kādu akciju vai uzlabotu sava produkta versiju – klients būs ieinteresēts iedziļināties tajā reklāmā un veikt pirkumu. Jo cilvēka viens no racionāliem motīviem- ir ietaupīt naudu, dabūt produktu par zemāku cenu, ar labāku kvalitāti.
Runājot par emocionāliem motīviem, viens no nozīmīgākajiem faktoriem, kurām pircējs pievērš daudz uzmanības, ir uzņēmuma attieksme pret dabu. Ja uzņēmums ir zaļi domājošs un cenšas padarīt savus produktus par “eko produktiem”, tad patērētais novērtē to un veido labu attieksmi pret konkrētu uzņēmumu. Viens no uzņēmumu piemēriem ir uzņēmums “ Heinz”, kas savās reklāmās rāda, ka viņu produkts ir dabīgs ar ekoloģisko iepakojumu, kas nekaitē apkārtējai videi (3.att.).

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1374088
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register