Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:520566
 
Evaluation:
Published: 27.10.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  SIA Puratos Latvia saimnieciskā darbība    4
  SIA Puratos Latvia organizatoriskā struktūra un funkciju sadale    6
  SIA Puratos Latvia SVID faktori    8
  SIA Puratos Latvia preču sortiments    9
  SIA Puratos Latvia klienti    11
  SIA Puratos Latvia pārdošanas veicināšanas aktivitātēs    11
  SIA Puratos Latvia konkurenti    13
  Priekšlikumi    16
Extract

Pēc tabulas datiem var secināt, ka lielākā konkurence sulu tirgū ir uzņēmums „Cido grupa”. Šis uzņēmums jau vairākus gadus ieņēmis stabilu vietu Latvijas tirgū ar sulām, minerālūdeņiem un limonādēm. Visplašāk šīs valsts iedzīvotāji šo uzņēmumu atpazīst pēc sulām un nektāriem ar peču zīmi „Cido”.
Pēc tam, kad uzņēmums ir noteicis savus galvenos konkurentus, ir jānoskaidro to mērķi, stratēģijas, stiprās un vājās puses. Šo uzņēmumu stratēģijas ir palielināt pircēju intresi par saviem produktiem. Viņi to panāk īstenojot aktīvas reklāmas kampaņas masu medijos, rīkojot izlozes ar vērtīgām balvām, piemērām, automašīnu, sponsorējot dažādus koncertus un pasākumus. Konkurentu mērķis varētu būt tas, ka šie uzņēmumi vēlas saglabāt līdera pozīcijas savā nišā un, protams, ko vēlas katrs uzņēmums palielināt peļņu un apgrozījumu, un pavairot sava uzņēmumu pozitīvo tēlu. Stiprās puses uzņēmumiem „Spilva” un „Cido” ir tās, ka šie zīmoli ir pazīstami plašāka sabiedrībā, šie uzņēmumi vairāk ievieto reklāmas masu saziņas līdzekļos. Pies stiprajām pusēm vēl var pieminēt, ka šie uzņēmumi Latvijā jau pastāv vairākus gadus un stabili strādā arī tagad. Šo uzņēmumu produktiem salīdzinot ar Puratos Latvia, ir zemākas cenas, tamdēļ, ka uzņēmumā ražotai fasētai produkcijai augsta pašizmaksa. Vājas puses ir tās, ka ne visi „Spilvā” ražotie produkti tiek izgatavoti Latvija. Tāpat kā Puratos Latvia arī šis uzņēmums daļu savu sortimentu izgatavo ārzemēs.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1344480
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register