Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:527741
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Selektīvā informācijas uztvere – kad cilvēks atsevišķus priekšmetus, parādības vai īpašības uztver labāk un izdala tās no liela kopuma.
Uztvere - priekšmetu, parādību, situāciju un notikumu veseluma atspoguļojums apziņā. Uztvere ir izziņas process, kad lietas un parādības iedarbojas uz maņu orgāniem.
Uztveres objekts - priekšmets, parādība vai īpašība, kura uztveres procesā izceļas. Selektīvā informācijas uztvere ir atkarīga no dažādiem faktoriem. No cilvēka psiholoģiskā stāvokļa, vecuma, interesēm, vajadzībām, nodarbošanās, utt.

Sociālā reklāma un mārketings – cilvēku informēšana un aicināšana uz labāku dzīvi. Sociālā mārketinga pamatprincips – mainīt cilvēka domāšanu, uzvedību. Sociālā mārketinga pozitīvie efekti : sabiedrības izglītošana, problēmu apzināšana, problēmu risināšana, aicināšana uz labāku dzīvi, aicina pievērst uzmanību lietām, kas nav mazsvarīgas cilvēka dzīvē, taču cilvēki paši saviem spēkiem par to nav aizdomājušies. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1139783
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register