Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:580703
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.07.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Neskatoties uz to, ka 72% Latvijas iedzīvotāju uzskata, ka reklāma drukātajā presē ir noderīgāka vai drīzāk noderīga, turklāt reklāma žurnālos un avīzēs kaut reizi ir pamudinājusi veikt preces, produkta vai pakalpojuma pirkumu 65% Latvijas iedzīvotāju20 , tomēr šie mēdiji ierindojas vien 4. un 5.vietā, attiecīgi, avīzēs 2010.gadā tika izvietoti 11% reklāmu un žurnālos 9%. Kā reklamētākā nozare 2010.gadā bija mobilo sakaru nozare, kam sekoja mazumtirdzniecības nozare un zāļu nozare, aiz sevis atstājot finanšu institūciju un pakalpojumu nozares. 21
Izvēloties par labu kāda produkta reklamēšanai, uzņēmums vēlas, lai šī reklāma būtu efektīva, lai tā sasniegtu savu izvirzīto mērķi: lai tiktu palielināta uzņēmuma atpazīstamība, palielinātos uzņēmuma apgrozījums, tiktu veicināts produkta noiets un tml. Galvenie aspekti, novērtējot reklāmas rezultātus ir reklāmas atpazīstamība, reklāmas pievilcība, interese un apmierinātība ar reklāmu.22 Reklāmas efektivitātes noteikšanai uzņēmums var izmantot datus par produkta noieta izmaiņām, tomēr te būtu svarīgi ņemt vērā to, vai noieta izmaiņas nav saistītas ar preces sezonas sākumu vai beigām. Tāpat, uzņēmums reklāmas efektivitāti var noteikt ar novērojumu palīdzību, eksperimentu veidā vai organizējot aptaujas. Novērojumos tiek novērota pircēju attieksme pret reklāmu un produktu, kas balstās uz pircēju rīcības izpēti pirms un pēc reklāmas kampaņas un tās laikā. Veicot eksperimentu, tiek novērota pircēju rīcība, izvēloties vienādu vai ļoti līdzīgu produktu pie dažādiem reklamētiem pārdevējiem. Taču, visbiežāk tiek veiktas aptaujas, kuras tiek uzticētas dažādām reklāmas aģentūrām.23 Saskaņā ar LinkedIn Research Network veikto pētījumu, vairums patērētāju par efektīvākajām uzskata uzjautrinošas reklāmas, taču par neefektīvām uzskata reklāmas, kurās runā par nopietniem tematiem un liek cilvēkam justies par kaut ko vainīgam. Pētījums atklāja arī to, ka šobrīd, ekonomiskās lejupslīdes laikā, reklāmas, kurās patērētājs tiek informēts par vilinošu cenas piedāvājumu – tiek piedāvātas atlaides, atlaižu kuponi, no patērētāju viedokļa ir ļoti efektīvas. Liels skaits reklāmas speciālistu uzskata, ka reklāmas, kurās izmantots „pirms un pēc” paņēmiens ir efektīvs, tomēr vairumu patērētāju šis paņēmiens atstāj vienaldzīgus.24

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1324521
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register