Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:591072
 
Evaluation:
Published: 30.03.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Teorijas apskata sākumā tiek definēts, kas ir pircējs. Pircējs ir cilvēks (personu grupa, organizācija), kuru ietekmē pagātnes pieredze, sociālās un kultūras normas, attieksme, pieradumi, tradīcijas un apkārtējie nozīmīgie cilvēki. Visi šie nosacījumi ietekmē indivīda lēmumus katru dienu (Mead, 1938, citēts pēc Lejniece, 2012:18). Tātad, pircējs ir persona, kas pērk preci vai pakalpojumu sev pašam vai kādam citam. Pirmā informācija par pircēju bija ietverta jau antīkajā ekonomiskajā domā. Pircēja uzvedība tirgū kā atsevišķas nozare ASV izveidojās 1970.gadu pirmajā pusē, jo 1969. gadā tika nodibināta Pircēju izpētes asociācija (Association of Consumer Research – ACR, 1974, citēts pēc Andersone, 2012). Pircēji katru dienu pieņem dažādus pirkumu lēmumus, un tirgus pētnieki tiecas noskaidrot – kad, kur, ko, kā un kāpēc šie cilvēki iegādājas. Atbilstoša un savlaicīgi iegūta informācija par pircēju ļauj uzņēmējam veiksmīgāk plānot savu darbību tirgū (Kronenberga, 2007). Šāda izpēte dod zināšanas par pircēju vajadzībām, rīcību ietekmējošiem faktoriem un motīviem ir viens no veidiem, kā nodrošināt uzņēmējdarbības konkurētspēju.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register