Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:593263
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Ar S-O-R modeļa palīdzību var noskaidrot reklāmas vēstījuma ietekmi uz cilvēka uztveri, atmiņu, motivāciju un priekšstatiem:
S – Stimuls, ko sniedz reklāma;
O – Reaģenti, kas autsaucas uz reklāmu (uztvere, atmiņa, motivācija un priekšstati);
R – patērētājs;
Indivīds pats, vēloties veikt noteiktu darbību, apkopo informāciju, lai izšķirtos par atbilstošu rīcību, nevis reklāma, pateicoties stimulējošai informācijai iedarbojas uz indivīdu.
S-O-R modelis vēsta, ka cilvēks ir pasīvs un tā rīcību nosaka ārējie kairinātāji(arī reklāmas vēstījums).
Normālos apstākļos katrs patērētājs pareizu lēmumu pieņem pēc šādas shēmas:
Patērētājs iepazīst problēmu, ko var atrisināt iegādājoties produktu;
Patērētājs izvirza konkrētus mērķus un prasības, kuras produktam būtu jāapmierina;
Tiek stimulēta informācija, lai konstatētu, kuri produkti vispār ir aktuāli un kādas ir to īpašības.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −0,98 €
Work pack Nr. 1121785
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register