Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:636241
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.11.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Reklāmas var būt orientētas un dažādām vecuma grupām – bērniem, jauniešiem un pieaugušajiem. Katra vecuma grupa ir savādāka, tāpēc reklāmai jābūt tādai, lai tā piesaista konkrēto mērķa auditoriju. Reklāmas, kas orientēta uz jauniešiem, parasti ir jautras un interesantas. Dažas no šīm reklāmām mani ietekmē, jo tās ir saistošas un atšķirīgas no pārējām, piemēram, „Zelta Zivtiņas” reklāmas, kuras ir ļoti jautras un smieklīgas, ietekmē daudzus pusaudžus un jauniešus. Manuprāt, reklāmām, kuras orientētas uz jauniešiem, jābūt jautrām, smieklīgām un interesantām, jo tieši šāda satura reklāmas visbiežāk var piesaistīt jauniešu uzmanību.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register