Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:637155
 
Evaluation:
Published: 08.05.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Analītiskā apskata daļa    4
1.1.  Virzīšanas tirgū būtība un metožu salīdzinošs raksturojums    4
1.2.  Patēriņa tirgus segmentācijas pazīmes un kritēriji    8
2.  Pētījumu un aprēķinu daļa    11
2.1.  Mērķtirgus izvēle    11
2.2.  Konkurentu analīze    12
2.3.  Patērētāju analīze    16
2.3.1.  Ārējas un iekšējas vides apstākļi    19
2.4.  Preces analīze    20
2.4.1.  Preces dzīves cikls    22
2.4.2.  Cenu politika    23
2.4.3.  Preču transportēšana    26
2.5.  Plānošana un vadīšana    26
2.5.1.  Detalizācija pēc Marketing-mix metodes    27
2.6.  Pieprasījuma un noieta stimulēšana    28
  Nobeigums    30
  Bibliogrāfiskais saraksts    31
Extract

Mārketings dod iespēju veidot patērētāju vajadzības, labāk izmantot ekonomikas resursus makroekonomikas mērogā, palielinot preču apgrozības ātrumu un samazinot preču krājumu, iegūstot informāciju par resursu izvietojumu.
Iedzīvotāju vajadzību turpmāka un aizvien pilnīgāka apmierināšana nebūs iespējama, ja dažādas uzņēmējdarbības struktūras plaši neizmantos mārketinga koncepciju. Taču tās praktiska pielietošana daudzējādā ziņā ir gan uzņēmējiem, gan iedzīvotājiem sniedz mārketinga izmantošana.
Kursa darbs sastāv no divām daļām:
1.Analītiskā apskata daļa;
2.Pētījumu un aprēķinu daļa.
Darba mērķis: Izstrādāt preces virzīšanas stratēģiju, balstoties uz marketinga koncepcijām.
Galvenie uzdevumi:
aplūkot preces virzīšanas principus;
aprakstīt tirgus segmentācijas pazīmes;

Darba priekšmets: Jaunas preces virzīšana tirgū.
Metodes: Darba rakstīšanās laikā tika izmantotas dažādas metodes pilnīgākai un objektīvākai tēmas izskatīšanai: ekonomiskā metode, matemātiskā un grafiskā metodes.
Darba ierobežojumi: Kursa darba apjoma ierobežotības dēļ detalizēti neizskatīju marketinga koncepciju sastāvdaļas un paņēmienus, ierobežojos ar vienas koncepcijas izskatīšanu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register