Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:650738
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.03.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1.Ieviešanas stadija.
Kompānija „Latvian Tobacco” piedāvā tirgū jaunu cigarešu marku „Priekšinieks,” kurai ir trīs dažādi veidi, kuras atšķiras pēc stipruma (pielikumā):
„Stingrais Priekšinieks” – fons sarkans (darva 10mg, nikotīns 0,8mg, oglekļa monoksīds 10mg) ;
„Tipisks Priekšinieks” – fons zils (darva 6mg, nikotīns 0,6mg, oglekļa monoksīds 7mg);
„Saprotošs Priekšnieks” fons pelēks (darva 4mg, nikotīns 0,4mg, oglekļa monoksīds 5mg).

Tiek virzītas tirgū kā cigaretes (paciņā 20 cigaretes), kuras piemērotas ikvienam, kurš ir vai „sirdī jūtas” kā priekšnieks. Netiek reklamētas televīzijā vai radio, tiek izmantotas lielākoties vides reklāmas, kurās tiek uzsvērts: jaunas cigaretes, labas cigaretes, priekšnieku cigaretes.
Cena tiek pielīdzināta līdzvērtīgām cigaretēm, nenolaižot to pārāk zemu, tādējādi atbaidot potenciālos klientus ar priekšstatu, ka cigaretēm ir zema kvalitāte (situācija ar cigarešu marku „MAIN”
Līdzvērtīgas cigaretes „L&M” un „Winston,” kuras pēc pašreizējās situācijas tirgū maksā 0,84Ls. Tātad „Priekšinieka” orientējošā cena aptuveni 0,80Ls.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register