Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:655849
 
Evaluation:
Published: 19.03.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  SIA „Lido” vēsture    4
2.  Uzņēmuma darbības virzieni    7
3.  Īpašuma formas un uzņēmuma tipa raksturojums    8
4.  Uzņēmuma organizatoriskās struktūras raksturojums    9
5.  Mikrovides un makrovides ietekme uz uzņēmuma darbību    10
6.  Realizācijas daļa    11
7.  Sadarbības veidi ar klientiem    13
7.1.  Veidojot sarunu pa telefonu    13
7.2.  Veidojot sarunu elektroniski    13
8.  Noliktavu veidi un to funkciju raksturojums    16
8.1.  Centrālās noliktavas klasificēšana    16
8.2.  Gatavās produkcijas noliktavas klasificēšana    16
8.3.  Noliktavu galvenās funkcijas    17
9.  Preču noliktavu aprīkojums, un preču izvietojums, uzglabāšanas apstākļu raksturojums    18
10.  Preču transportēšanas veidi un preču uzglabāšanas apstākļu raksturojums transportēšanas laikā    20
11.  Preces cenu veidošanās mehānisms un pieprasījuma ietekme uz cenu    23
12.  Preču sortimenta apraksts    25
13.  Iesaiņojuma materiāls, funkcijas, marķējuma veidi    26
14.  Garneles raksturojums un jaunas produkcijas ieviešanas metodes    28
15.  Desas «Ekstra» un garneles dzīves cikls un vadīšanas stratēģijas    30
16.  Preču zīmes    33
16.1.  Preču zīmju veidi    33
16.2.  Preču zīmju nozīme    34
16.3.  Preču zīmes vadīšanas stratēģijas    35
17.  Sadale    36
17.1.  Sadales kanālu veids    36
17.2.  Sadales kanālu izvēles ietekmējošo faktoru analīze    37
18.  Mazumtirdzniecības veikalu tipu un pakalpojumu veidu raksturojums    38
19.  Pakalpojumu veidi pircējiem mazumtirdzniecībā    40
20.  Preču izvietojums mazumtirdzniecībā, izkārtnes un cenu zīmes un sniegto pakalpojumu klāsts    42
21.  Pircēju apkalpošanas serviss - sniegto pakalpojumu klāsts    43
22.  Tirgus izpēte    44
23.  Preču virzīšanas tirgū metodes - pārdošanas veicināšanas pasākumi un to raksturojums    49
24.  Dažādu akciju organizēšanas pasākumi, to apraksts, analīze    52
25.  Tiešās pārdošanas posmu apraksts un nozīme klientu pārliecināšanā    53
26.  Secinājumi un priekšlikumi    55
27.  Pielikumi    57
Extract

LIDO ir viens no pirmajiem privātajiem uzņēmumiem, kopš Latvija deklarēja neatkarības atjaunošanu. LIDO restorānu un bistro tīkls dibināts pirms divdesmit gadiem un kļuvis par mūsdienu Latvijas tēla neatņemamu sastāvdaļu. Teju vai katrs LIDO tīkla izveides posms saistās ar inovatīvu, savam laikam celmlauža cienīgu un oriģinālu attieksmi pret uzņēmējdarbību un klientu. LIDO ēdināšanas uzņēmumu ķēdes pamatā ir demokrātisku restorānu izveide ar daudzpusīgu ēdienkarti un plašām izvēles iespējām jebkuram klientam, ar atklātās virtuves principu un pārskatāmu ēdiena gatavošanas procesu, kā arī ar LIDO raksturīgo interjera un mēbeļu dizainu.
Uzņēmumam strauji attīstoties, 1989. gadā tika nodibināts Kokapstrādes cehs, kurā tika izgatavoti visu turpmāko LIDO izveidoto restorānu un bistro interjeri, tajā skaitā īstenots restorāna pilotprojekts Vācijā. Sākotnēji Kokapstrādes cehs atradās Bieķensalas ielā 6 rūpnīcas Daugava teritorijā, bet drīz vien tika pārcelts uz tā pašreizējām telpām Mūkusalas ielā 72e, pēc sešiem gadiem – 1994. gadā – turpat tika izveidots arī LIDO Metālapstrādes cehs, kurā izgatavotas LIDO bistro interjera detaļas.
1991. gadā tika izveidots LIDO Konstruktoru birojs, kas tolaik darbību sāka Lāčplēša ielas 53 telpās, bet pašlaik atrodas Rīgā, Ķengaraga ielā 6a un veic projektēšanas un dizaina darbus LIDO restorānu un bistro tīklam, kā arī izstrādā jauna tūrisma un atpūtas centra Ķirsona muižas konceptu, kas atrodas Ziemeļlatvijā, Kaķīša ezera krastā. Otrais restorāns tapa Vecrīgā 1991. gadā - Baltais LIDO, tas pastāvēja piecus gadus Tirgoņu ielā 6. Pēc pieprasījuma mazināšanās tā vietā tika atvērts krogs Alus sēta (1996) ar daļēji atvērtu virtuvi, un kļuva par studentu – uzņēmuma restorānu turpmāko klientu, iecienītu pulcēšanās vietu.
1992. gadā tapa Pirmais bistro, kura nosaukumā iemūžināti uzņēmuma sākotnējie centieni veidot ātrās ēdināšanas uzņēmumu, kurā ātri, kājās stāvot, no vienreizējas lietošanas traukiem ieturēt maltīti. Kopš tiem laikiem LIDO bistro koncepts ievērojami transformējies, bet bistro Ģertrūdes ielā 54, pārtapis par mūsdienu LIDO raksturīgo bistro. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register