Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:664459
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.11.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  CENU JĒDZIENS, NOZĪME UN KLASIFIKĀCIJA    4
1.1.  CENU JĒDZIENS UN NOZĪME    4
1.1.1.  CENU JĒDZIENS    4
1.1.2.  CENU NOZĪME    4
1.2.  CENU KLASIFIKĀCIJA    5
2.  CENU VEIDOŠANĀS UN CENU VEIDOŠANĀS PROCESA SHĒMA    6
2.1.  CENU VEIDOŠANĀS    6
2.1.1.  CENU VEIDOŠANAS KONCEPCIJA    6
2.1.2.  CENU TAKTIKA    7
2.1.3.  CENU VEIDOŠANAS STRATĒĢIJAS    8
2.2.  CENU VEIDOŠANĀS METODES    8
2.2.1.  „IZDEVUMI + IENĀKUMI”    8
2.2.2.  SEKOT KONKURENTA DARBĪBAS PIEMĒRAM    8
2.2.3.  MĀRKETINGA IZMAKSAS    8
2.2.4.  GALĪGĀ CENA TIEK NOTEIKTA POSMĀ, KAD TIEK VEIKTAS KONKRĒTAS PĀRRUNAS AR KLIENTU    9
2.3.  CENU VEIDOŠANĀS PROCESA SHĒMA    10
3.  CENU POLITIKA    11
  KOPSAVILKUMS    12
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    13
Extract

Nav tādu pilnīgi drošu metožu, ar kuru palīdzību varētu noteikt cenu, kura no vienas puses apmierinātu klientu, un reizē arī segtu visas izmaksas, kas saistītas ar produkcijas vai pakalpojumu realizāciju un popularizēšanu.
Darba mērķis ir izpētīt un izprast, kā uzņēmumā notiek cenu veidošanās process, kāda ir tā secība un apskatīt šī procesa shēmu kopumā.
Vispārīgā veidā cena ir pircēja un pārdevēja vienošanas rezultāts. Cenu veidošanās koncepcijā jāņem vērā ne tikai uzņēmuma iekšējie faktori, bet arī ārējie. Tādēļ, lai uzņēmums varētu veiksmīgi darboties, tam ir nepieciešams rūpīgi izstrādāt u mācēt pielietot savu cenu politiku. Darbā autors ir apskatījis un uzsver cik liela nozīme ir cenu veidošanās procesam, kā arī to, ka katram uzņēmumam ir pilnīgi individuāli jāizstrādā sava cenu stratēģija un taktika, jo katram nozares uzņēmumam ir sava specifika un nav vienotas veiksmes formulas, kas derētu ikvienam.
Kopumā darba autors darbā ir apskatījis cenu veidošanās procesu teoriju, paskaidrojot to ar piemēriem.
Pēc darba uzrakstīšanas autors secina, ka cenu veidošanās process ir viens no grūtākajiem un sarežģītākajiem biznesa plānošanas aspektiem, jo tas sevī aptver ļoti sarežģītu lietu apvienojumu- smalkus aprēķinus, cenu veidošanas vadīšanas mākslu, zināmu riska pakāpi un, protams, arī mazliet veiksmes.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register