Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:674874
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.11.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Vēsture un firmas apraksts    3
1.1.  Uzņēmuma darbinieki    4
1.2.  Veikalu un uzņēmuma stendu atrašanās vietas    6
2.  Stratēģiskā plānošana    8
2.1.  Stratēģiskās plānošanas svarīgums    8
2.2.  Stratēģiskās plānošanas process un mērķi    8
2.3.  Uzņēmuma uzdevumu noteikšana    9
2.4.  Stratēģiskās biznesa vienības    9
2.5.  Tirgzinību mērķu noteikšana    9
2.6  Situācijas analīze    11
2.7.  Tirgzinību stratēģijas izstrādāšana    11
2.8.  Taktikas realizācija, rezultātu kontrole un produkcijas pieprasījuma stāvoklis    13
3.  Produkcija    14
3.1.  Ziepes    15
3.2.  Burbuļbumbas    20
3.3.  Masāžas sviests    24
3.4.  Vannas sāls    25
3.5.  Šķidrās ziepes    27
3.6.  Pirts medus    28
3.7.  Sāls skrubis    29
3.8.  Vannas ekstrakts    30
3.9.  Vannas putas    31
3.10.  Smaržkociņi    32
3.11.  Ēteriskās eļļas    33
3.12.  Aksesuāri    35
3.13.  Vannas pieni    36
4.  Preču dzīves cikls    37
5.  Marka    38
6.  Pirkšanas lēmumu pieņemšanas process    39
7.  Kon­ku­ren­ce    40
8.  Pre­ču pa­tē­ri­ņa rak­stu­ro­jums    42
9.  Mikrovide    46
10.  Makrovide    48
11.  Preces virzīšana tirgū    50
11.1.  Reklāma    50
11.2.  Pārdošanas veicināšana    50
11.3.  Pārdošana    50
12.  Sadale    51
13.  Anketu apkopojums    52
  Secinājumi    57
  Izmantotā literatūra    58
Extract

Ievads

Mūsu kursa darbs ir par SIA „Stendera ziepju fabrika”. Mēs izvēlējāmies tieši šo uzņēmumu, jo par to bijām daudz dzirdējuši, turklāt tas fascinēja ar savu unikalitāti, turklāt mēs bijām vienisprātis, ka rakstīt šo darbu būs ļoti viegli, aizraujoši un interesanti. Uzņēmums ražo dažāda veida vannas kosmētiku. Mēs izvēlējāmies burbuļbumbas, jo pēc pieredzes par tām varam teikt tikai labu. Uzņēmums ražo ne tikai vannas bumbas, bet arī ziepes, ēteriskās eļļas, masāžas ziedes, pirts medu un vēl daudz dažādu vannas kosmētikas līdzekļu. Visi šie produkti ir roku darbs, turklāt, ražoti tikai no dabīgām izejvielām. Gan pati kosmētika, gan pirts piederumi un aksesuāri, kā arī iesaiņojums ir no videi draudzīgiem materiāliem, turklāt kosmētikas ražošanā netiek izmantoti dzīvnieku valsts izcelsmes produkti.
Mērķis :
Iepazīties ar uzņēmuma vēsturi, attīstību, izpētīt uzņēmuma ražotās burbuļbumbas.
Uzdevumi:
Noskaidrot uzņēmuma vēsturi un uzņēmuma attīstību.
Izpētīt uzņēmuma mikrovidi, makrovidi, stratēģisko plānošanu un konkurētspēju.
Veikt cilvēku anketējumu, lai noskaidrotu Gulbenes iedzīvotāju un tās viesu attieksmi pret uzņēmumu un tā produkciju.
Iepazīties ar produkcijas sortimentu.
Izpētīt burbuļbumbas.
Nodibināt kontaktus ar uzņēmuma vadību.

Hipotēze: Uzņēmuma popularitāte aug un pieprasījums pēc produkcijas palielinās, neatkarīgi no reklāmas trūkuma.

1. Uzņēmuma vēsture un firmas apraksts.

Kādreiz, kad dziļā senatnē ziepju vēl nebija, cilvēki esot mazgājušies ar ūdenī atjauktiem māliem. Pirmās ziņas par ziepju vārīšanu ir atrastas Babilonijas rakstos. Arheologi apliecina, ka arī senajā Ēģiptē ļaudis lietojuši ko ziepēm līdzīgu – gatavotu no dažādu dzīvnieku taukiem un augu taukiem, savukārt senajiem Grieķiem ziepju nebija- viņi ierīvēja ādu ar māliem, smiltīm, sāli, eļļu un to visu nokasīja ar īpašu, neasam nazim līdzīgu priekšmetu. Ziepju ražošanai ir bijuši gan ‘’ziedu laiki’’, gan panīkums. Eiropā tieksme mazgāties pieņēmās spēkā ap 17.gs. Tad ziepes bija dārga lieta un meistari ziepju vārīšanas receptes turēja dziļā noslēpumā.
„Stendera ziepju fabrikas’’ idejas autori un realizētāji ir Zane un Jānis Bērziņi. Pirms astoņiem gadiem Zane ar vīru devās ceļojumā pa Eiropu un Anglijā pievērsa uzmanību maziem veikaliņiem, kur varēja nopirkt neparastas ziepes – skaistas, garšīgi smaržojošas un ar visādām piedevām. Latvijā tolaik vēl nekā tāda nebija, un viņi nodomāja – kāpēc gan neieviest vietējā tirgū tik īpašu, stilīgu produkciju? Viņi varēja izvēlēties- visu mūžu strādāt kādam citam, vai mēģināt darīt kaut ko savu. Pat netika pētīts vietējais tirgus, viņiem vienkārši bija stingra pārliecība, ka uzņēmums darbosies.
2000. gadā Zane un Jānis noīrēja mazu stendu „Molā” un pārdeva dabiskās sveramās ziepes no Kanādas, vienlaicīgi eksperimentējot mājās. Sākumā Bērziņi ziepes vārīja virtuves katlos un skatījās, kas no tā visa iznāks. Un iznāca visai interesanti. Uz ātru roku tika palaista neliela ražotne, un līdzās Kanādas ziepēm drīz vien parādījās vietējā produkcija.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1146315
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register