Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:703242
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.06.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Extract

Tiešais mārketings savās kompleksajās kampaņās bieži iekļauj arī TV, radio un citu reklāmu, bet tad tai būtu tomēr jābūt kompleksai kampaņai ar precīzi saplānotiem laikiem, kā sasniegt mērķa auditoriju un likt tai rīkoties. Veiksmīgi apvienojot šos reklāmas veidus, var gūt nebijušus panākumus.
Katrs no šiem reklāmas veidiem pilda savas funkcijas un konkrētajā gadījumā tiek izmantots, un nevar apgalvot, ka tikai mediju reklāma darbojas kā uzņēmumu brenda uzturētāja, savukārt ārpusmediju reklāma tos grauj, rūpējoties tikai par īslaicīgu, pēc iespējas ātrāku preces vai pakalpojuma realizēšanu.
Piemēram, akcija, kura reklamē kārtējo alus loteriju vai fantastiskās atlaides, uzņēmuma brendam var patiešām nodarīt ievērojamu kaitējumu. Tajā pašā laikā, veiksmīgi izplānota un izpildīta tiešā mārketinga kampaņa brenda vērtību var būtiski celt.
Kā liecina Latvijas Reklāmas asociācijas apkopotā statistika par kopējo reklāmas tirgus apjomu Latvijā liecina, ka Latvijas mediju reklāmas tirgus pērn pieaudzis par 6%, sasniedzot 43,1 miljonu latu, savukārt kopējais reklāmas tirgus apjoms pērn bijis 76,1 miljons latu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register