Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:725041
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Reklāmas kampaņas stratēģiskais plāns    3
1.1.  Situācijas analīze    3
1.1.1.  Problēmas aktualitātes pētījums    3
1.1.2.  Mērķauditorija    3
1.1.3.  Reklāmas vēstījums    4
1.1.4.  Reklāmas nesēju funkcijas    4
1.1.5.  SWOT analīze    4
1.2.  Reklāmas kampaņas koncepcijas izstrāde    5
1.2.1.  Mediju plāns    5
2.2.2.  Reklāmas kampaņas forma un fāzes    5
2.  Reklāmas budžeta plāns    6
Extract

1.1. Situācijas analīze
1.1.1. Problēmas aktualitātes pētījums
Latvija ir ātri augoša valsts, kurā cilvēki cenšas tikt līdzi straujajai attīstībai. Tas diemžēl rada tādas problēmas, kā:
Laika trūkums;
Stress;
Neuzmanība pret apkārtējiem cilvēkiem, īpaši – bērniem.
Ļoti daudzās ģimenēs vecāki ir pārņemti ar savu darbu un nevelta pietiekami daudz laika saviem bērniem. Tā rezultātā attiecības starp ģimenes locekļiem, konkrēti, bērniem un vecākiem, izveidojas saspīlētas vai vienaldzīgas. Bērni vēlas runāt ar vecākiem, vēlas saņemt uzmanību, bet nereti uz kārtējo sarunas uzsākšanas mēģinājumu saņem tādas atbildes, kā, piemēram:
„Piedod, man tagad nav laika.”
„Tagad, nē!”
„Parunāsim vēlāk!”
„Liec man mieru!” u.tml.
Problēma: Vecāki bieži vien neieklausās savos bērnos un nedod tiem iespēju izteikties, paust savas emocijas, jūtas.
1.1.2. Mērķauditorija
Reklāma vērsta uz vecākiem un topošajiem vecākiem, pedagogiem, sociālajiem darbiniekiem. Arī uz pusaudžiem, kam ģimenē ir jaunāks brālis vai māsa. Uz cilvēkiem, kas vēlas, lai viņu ģimenē valdītu harmonija un saskaņa. Mērķauditorija koncentrēta uz galvaspilsētas Rīgas iedzīvotājiem, kā arī citu pilsētu iedzīvotājiem, ko kā zināms, tieši pilsētās vide visbiežāk rada stresu un laika trūkumu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register