Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:728644
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.01.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Reklāmas psiholoģija darbībā    5
  TELE2 reklāma    6
  S-R modelis    7
  Izlemšanas process    8
  Izlemšanas veidi    9
  Secinājumi    10
  Priekšlikumi    11
  Izmantotā literatūra    12
  Pielikumi    13
Extract

Reklāmas psiholoģija, veicot psiholoģisku pētījumus, atklāj reklāmas komunikāciju likumsakarības un palīdz izveidot efektīvāku reklāmu. Pasaulē eksistē vairākas organizācijas, kuru darbība saistītas tieši ar reklāmas komunikācijas aspektiem.
Kā piemēru var aprakstīt situāciju, kurā uzņēmējs vēlās, izmantojot savas tehnoloģiskās iespējas, sākt jauna produkta vai pakalpojuma ražošanu. Pirmais solis, kas būtu jādara ir jāapzinās produkta veids, kurš būtu visatbilstošākais mērķim. Otrais solis ir noskaidrot, kas būtu šī produkta lietotāji, t.i., izdalīt mērķa grupu, to var izdarīt ar kvantitatīvām metodēm. Turpinājumā no šīm grupām uzaicināt savstarpēji nepazīstamus cilvēkus, lai ar fokusa grupas diskusiju palīdzību noskaidrotu vairākus reklāmas koncepcijas izstrādei nepieciešamus faktus.
Nav noslēpums, ka daudzi reklāmas projekti Latvijā tiek virzīti bez jebkādiem šāda veida pētījumiem, un tas arī ir galvenais cēlonis reklāmas neefektivitātei.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register