Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:752787
 
Evaluation:
Published: 30.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  SIA „EIBE – L” iekšējās vides analīze    4
1.1.  SIA „EIBE – L” apraksts    4
1.2.  Piedāvātais produkts    6
2.  Starptautiskā mārektinga vides analīze Somijai    8
2.1.  Konkurenti    9
2.2.  Patērētāji un demogrāfiskā vide    9
2.3.  Ekonomiskā vide    11
2.4.  Izglītības un kultūras vide    12
2.5.  Politiski tiesiskā vide    12
3.  SVID analīze    14
3.1.  Stiprās un vājās puses    14
3.2.  Iespējas un draudi    14
3.3.  SVID matrica    15
4.  SIA „EIBE – L” eksporta stratēģija    17
  Secinājumi un priekšlikumi    21
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    22
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Veicot uzņēmuma „EIBE – L” iekšējās vides analīzi un izpētot starptautiskā mārketinga vidi Somijai, var secināt, ka:
Uzņēmumam „EIBE – L” ir kvalitatīvs tehnoloģiskais nodrošinājums un ir labi izstrādāta korporatīvā identitāte, kas atbilst produkta pozicionēšanai tirgū;
SIA „EIBE – L” priedes masīvkoka mēbeles atrodas dzīves cikla attīstības posmā, jo pārdošanas apjomi pēdējo trīs gadu laikā ir strauji auguši un uzņēmums strādā ar peļņu;
Uzņemumam ir pieredze starptautiskajā tirdzniecībā, jo bez preču pārdošanas Latvijā, uzņēmums mēbeles eksportē uz Vāciju un Austriju;
Uzņemumam „EIBE – L” ražotajām mēbelēm Somijā nav daudz konkurentu, kas būtu specializējušies mēbeļu ražošanā no priedes masīvkoka, tomēr ir divi spēcīgi konkurenti, no kuriem spēcīgākais konkurents ir uzņēmums „Woodland Furniture”, kas 2000. gadā saņēmis „Shingo” balvu par izcilību mēbeļu ražošanā;
SIA „EIBE – L” mērķauditorija ir jaundibinātās ģimenes vai ilgus gadus laulībā nodzīvojošie pāri, jo šajos laika posmos, galvenokārt norit mēbeļu iegādāšanās, jo vieni sāk iegādāties kopīgu īpašumu, bet otri iegādājas jaunas mēbeles, jo vecās ir nolietojušās. Uzņemumam ir izdevīgi eksportēt uz Somiju, jo ar katru gadu palielinās noslēgto laulību skaits Somijā, bet šķirto laulību skits katru gadu gandrīz nemainās;
Mēbeles nav ikdienas pieprasījuma preces un ir samērā dārgas, tāpēc, lai tās iegādātos, patērētājiem ir jābūt maksātspējīgiem. Somijas iedzīvotāji ir laba mērķauditorija, jo tikai 8,25% no visiem Somijas iedzīvotājiem ir bezdarbnieki.
Priekšlikumi, attiecībā uz eksporta stratēģijas izstrādāšanu uzņēmuma „EIBE – L” ražotajām priedes masīvkoka mēbelēm:
Izplatīšanas stratēģijā vajadzētu izmantot tiešo eksportu, jo gan Latvija, gan Somija ir Eiropas Savienības dalībvalsts un visizdevīgāk ir eksportēt uz Dienvidsomiju un Rietumsomiju, jo šajās divās lēnēs dzīvo 75% no visiem Somijas iedzīvotājiem;
Cenu veidošanas stratēģijā jāizmanto dziļas iekļūšanas tirgū stratēģija, kur mēbeļu kvalitāte ir augsta, bet piedāvātā cena ir vidēja;
Uzņēmuma „EIBE – L” ražoto mēbeļu noieta veicināšanai visizdevīgāk ir izmantot reklāmu, atlaides un tiešo pārdošanu, lai gan tas ir dārgi, uzņēmumam ir brīvi finanšu resursi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1240589
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register