Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:794024
 
Evaluation:
Published: 13.07.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Jaunās biznesa iespējas Amerikā    4
1.1.  Automobiļu industrija    4
1.2.  Mazumtirdzniecība    4
2.  Dzīves stila pārmaiņas reklāmas ietekmē    6
3.  Radio    8
  Nobeigums    9
  Izmantotā literatūra    10
  Pielikumi    11
Extract

Ievads
Divdesmitā gadsimta divdesmitie gadi īpaši Amerikas vēsturē tiek dažādi saukti, kā, piemēram, „vētrainie divdesmitie”, „vieglas uzvedības meiteņu ēra”, „džeza laikmets”, „jaunā pārticības ēra”. Šie nosaukumi vien jau daudz pasaka par šo desmitgadi, ar ko tā iezīmējusies un kļuvusi īpaša vēstures kontekstā. Šī desmitgade bija pārmaiņu laiks gan politikā, gan sociālajā vidē, kas izmanīja sabiedrības dzīves stilu un dažādu lietu uztveri līdz nepazīšanai.
Pēc Pirmā Pasaules kara Amerika pozicionēja sevi par ļoti veiksmīgu, pārliecinātu un spēcīgu valsti, jo veiksmīgi atrisināja visus ārpolitikas jautājumus, kara parādus un radās brīvs ceļš, lai attīstītu valsts ekonomiku. Salīdzinot desmitgades beigas, respektīvi, 1929. gadu ar 1921. gadu Amerikas ražošanas apjomi bija palielinājušies divas reizes. Uzlabojoties ekonomiskajai situācijai amerikāņi sāka izbaudīt jaunu labklājību. Parādāties vairāk naudai, patērētājs sāk to vairāk tērēt, līdz ar to ir stimuls sākt ražot vairāk preču. Sāka plaukt patērētājsabiedrība. Tā kā cilvēkiem bija vairāk naudas, jo darba tirgū ienāca precētas sievietes, ražotāji centās piedāvāt arvien vairāk un interesantākas preces. Tas viss bija sākums Amerikas ekonomikas straujai attīstībai un auglīgai videi reklāmai un reklāmas tirgum.
Kopš 1920. gada Amerikā reklāmas ir augušas lielā apjomā un izdevumi reklāmai ir astoņas reizes lielāki nekā pirms šīs dekādes. Vairākas reizes atkārtojot patērētājam reklāmas ziņojumus saka veidoties uzņēmuma zīmola lojalitāte. Zīmola lojalitāte palīdzēja pārdot jau esošos produktu, kā arī jaunos produktus tiem pašiem klientiem. Reklāmas veidotāja saka veidot un mainīt cilvēkus dzīves stilu, liekot saprast, ka viņiem ir jāpērk „pareizā” maize, „pareizais” putekļsūcējs, jāsmaržo „pareizi”, jādzīvo perfekti tīrās mājās ar skaistām vannas istabām un, lai ietu līdzi laikam ir jāsmēķē „pareizās” cigaretes. Tas viss izsauca masveida pieplūdumu veikalos, jo cilvēki gribēja dzīvot tik perfektās un pareizās ģimenes idillēs, kā to parādīja reklāmas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register