Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:854845
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.11.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Ansoff Izaugsmes matrica ir instruments, kas palīdz uzņēmumiem lemt par savu produktu un tirgus izaugsmes stratēģiju. Šādas matricas jeb modeļa lietošana lietderīga tad, kad uzņēmuma mērķi ar iepriekšējās stratēģijas palīdzību nav sasniedzami, kad konstatējuma reāla šķirtne starp faktisko un plānoto uzņēmuma attīstību, tās rezultātiem. Līdz ar to jāizvēlas: vai nu koriģēt mērķus, vai arī meklēt jaunus stratēģiskos ceļus. Modeli izstrādājis amerikāņu zinātnieks I. Ansofs.(4;). Efektīvai izaugsmes vadīšanai nepieciešams, lai jaunais produkts atbilstu uzņēmuma misijai, organizācijas spēkiem un jau esošajiem produktiem. Uzņēmumam ir četras stratēģiskās izvēles iespējas atkarībā no tirgus un produkta jaunības.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register