Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:874864
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  SVID analīze    6
3.  Konkurentu darbības analīze    8
4.  viesu mājas Gulbenes rajonā    8
5.  Preces virzīšana tirgū    11
5.1.  Reklāma    12
5.1.1.  Reklāmas plānošana    13
5.1.2.  Reklāmas mērķis un mērķa auditorija    15
5.1.3.  Reklāmas budžeta plānošana    15
5.1.4.  Reklāmas izmaksas    16
5.1.5.  Reklāmas līdzekļi    17
5.1.6.  reklāmas teksta veidošana un noformēšana    19
5.1.7.  Reklāmas mediju izvēle    21
5.2.  Pārdošanas veicināšana    22
5.2.1.  Pārdošanas veicināšanas līdzekļi    23
5.2.2.  Pārdošanas veicināšanas izmaksas    24
6.  Praktiskais darbs    25
6.1.  Aptaujas izveidošana    25
6.2.  Aptaujas rezultāti    25
6.3.  Aptaujas secinājumi    28
  Secinājumi    29
  Izmantotā literatūra    30
Extract

Galvenais uzdevums šajā studiju priekšmetā ir veikt kursa darbu par izvēlēto tēmu. Esmu izvēlējies tēmu – Viesu mājas “X “ virzīšana tirgū.
Esmu izvēlējies šo uzņēmumu, jo tas ir jauns uzņēmums, kas turpina attīstīties un vietējā Gulbenes tirgū ir ienācis pavisam nesen. Lai tas varētu labāk un pilnvērtīgāk konkurēt, tam ir nepieciešami ne tikai pakalpojumi un preces, ko piedāvāt, bet arī jārada kopējais uzņēmuma tēls un reklāma. Galvenais šī darba uzdevums būs izstrādāt tādu darbu, ar kura palīdzību šis uzņēmums varētu virzīt savu reklāmu tirgū, jo pagaidām šis uzņēmums sevi nereklamē vai vismaz to nedara pagaidām. Tas gan izskaidrojams ar to, ka tas savu darbību uzsācis pavisam nesen.
Lai ikviens uzņēmums sasniegtu savu mērķi, nepieciešams pārdot preces vai pakalpojumus. Tas var notikt ar diviem paņēmieniem: vai nu gaida, kamēr pircējs atnāk pie Jums, vai arī neapmierināties ar pasīvu gaidīšanu savā “teritorijā”, pārkāpt tiešās uzņēmējdarbības ietvarus (uzņēmums, veikals, birojs) un atnākt pie pircēja pats.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register