Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:881170
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Reklāmas raksturojums 60. gados ASV    3
2.  “Radošā revolūcija” – 4 pieejas    5
3.  Dāvida Ogilvija (David Ogilvy) biogrāfija    7
4.  Izmantotā literatūra    9
Extract

Ievērojamākās reklāmas:
DOVE ziepes - "Tikai Dove ir viena ceturtdaļa mitrinošs krēms". Piedāvā revolucionāru jaunu ziepju veidu, kas satur 1 / 4 attīrīšanas krēma. Reklāma pārsniedz vienkāršas "ziepes", lai uzlabotu amerikāņu sievietēm skaistumu. Reklāmas kampaņas mērķis ir paplašināt un atkārtoti uztvert skaistumu, kas dot pozitīvu ieguldījumu sieviešu pašcieņu visā pasaulē.
Marlboro cigaretes – „Marlboro kovboju” izveidoja Leo Burneta Čikāgas reklāmas aģentūra 1954. gadā. Presē ienāca ar saukli: „Delivers the Goods on Flavor”. Sākumā cigaretes bija pozicionētas sieviešu auditorijai, taču vēlāk pārpozicionēta tikai vīriešiem, izmantojot Marlboro kovboju tēlu.
" Ar ātrumu 60 jūdzes stundā visskaļākais troksnis šajā jaunajā Rolls-Royce nāk no elektriskā pulksteņa ". Dāvida Ogilvy veidotā Rolls-Royce reklāmas mērķis bija pārdot reklamējamo produktu. Viņa darbs ir iedvesmojuši motivējis pircējus, jo reklāma radīja spēcīgu virsrakstu, kas intriģēja lasīt tālāko reklāmas tekstu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register