Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:934541
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.04.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    4
1.  Uzņēmējdarbības mērķi un misija    5
2.  Uzņēmuma apraksts    6
3.  Menedžments (uzņēmuma vadība) un personāls    7
4.  Pakalpojuma raksturojums    9
5.  Tirgus analīze    12
5.1  Tirgus vispārējs raksturojums    12
5.2  Mērķa tirgus raksturojums    13
5.3  Konkurentu analīze    14
5.4  SVID analīze    15
6.  Mārketinga stratēģija    16
7.  Riski un to izkliedes pasākumi    17
8.  Finanšu informācija    18
9.  Laika tabula    24
10.  Plānoto rezultātu novērtējums, secinājumi un priekšlikumi    25
Extract

Kopsavilkums
Šis biznesa plāns ir sastādīts ar mērķi – pārliecināties par savas biznesa idejas dzīvotspēju, izturību un ilglaicību.
Uzņēmuma pašreizējais mērķis ir izremontēt un labiekārtot frizētavas telpas, lai tur atvērtu frizētavu, kas atbilstu gan klientu ērtībai, gan visām normatīvo aktu prasībām.
IK „BBML” ir jaunizveidots individuālā komersanta uzņēmums, kas atvērs frizētavu Lielvārdes centrā, uzņēmuma vadītājam piederošās telpās – 5stāvu dzīvojamās mājas 1.stāvā, ar kopējo platību 69kv.m.
Uzņēmuma mērķis ir sniegt kvalitatīvus friziera pakalpojumus saviem klientiem un pārsvarā orientēties uz iedzīvotājiem ar vidējiem ienākumiem, piedāvājot savus pakalpojumus par mērenām cenām.
Tirgus segmentācija balstās uz tādiem principiem, kā ģeogrāfiskais, demogrāfiskais, sociāli ekonomiskais un personas un tās rīcības skaidrojums (skat.4.tabulu).
Uzņēmuma prognozētos finansu rādītājus un ieguldīto līdzekļu atmaksāšana ir parādīta finansu informācijas tabulās.
Jaunizveidotais uzņēmums nākotnē cer piesaistīt pēc iespējas vairāk klientu un nodrošināt stabilu stāvokli tirgū, tādējādi paaugstinot apgrozījumu.

1. Uzņēmējdarbības mērķi un misija
Mūsu uzņēmuma misija ir kļūt par respektējamu uzņēmumu Lielvārdes pilsētā ar lauku teritoriju, kas nodarbojas ar friziera pakalpojumu sniegšanu un no veicamās uzņēmējdarbības gūst peļņu.

Uzsākot savu darbību, mēs izvirzām sekojošus īstermiņa mērķus – uzdevumus:
1) iegūt finanšu līdzekļus no bankas aizņēmuma veidā pamatlīdzekļu iegādei;
2) veikt telpu kosmētisko remontu, kur atradīsies mūsu salons;
3) veidot ar piegādātājiem izdevīgas un ilglaicīgas partnerattiecības.

Uzsākot savu darbību mēs izvirzām sekojošus ilgtermiņa mērķus:
1) atmaksāt frizētavas pamatlīdzekļu iegādei paņemto kredītu;
2) frizētavas telpās nākotnē piedāvāt manikīra un pedikīra pakalpojumus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1134279
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register