Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:976649
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
  Stratēģiskās plānošanas aizsākumi un pamatnostādnes mārketingā    6
  Stratēģiskās plānošanas definīcijas un modeļi    6
  Stratēģiskās plānošanas loma mūsdienu reklāmā    9
  Stratēģiskais plānotājs un tā loma    10
2.  Stratēģiskās plānošanas pielietojums reklāmas aģentūrā Leo Burnett Riga    13
2.1.  Metodoloģijas pamatojums    13
2.2.  Leo Burnett Riga un tā vieta Latvijas reklāmas industrijā. Pētījumu analīze    14
3.  Stratēģiskās plānošanas pielietošanas problēmas reklāmas aģentūrā Leo Burnett Riga    17
3.1.  Stratēģiskā plānotāja amats Latvijā    17
3.2.  Leo Burnett Riga mērķi un vadības viedoklis. Intervijas ar aģentūras direktori analīze    17
3.3.  Leo Burnett Riga darbinieku attieksme pret esošajiem stratēģiskās plānošanas procesiem aģentūrā. Anketēšanas rezultāti un to analīze    19
4.  Pilnvērtīgas stratēģiskās plānošanas rīku sistēmas izveide    24
4.1.  Rīku sistēmas ieviešanas pamatprincipi    24
4.2.  Rīku sistēma darba uzdevuma izveidei    25
  Rīku sistēma komunikācijas stratēģijas izveidei    27
4.4.  Rīku sistēma zīmola stratēģijas izveidei    30
  Secinājumi un rezultāti    33
  Izmantotās informācijas avotu saraksts    34
Extract

Mūsdienās, kad ātri mainās tehnoloģijas un ir ne tikai lokāla, bet arī globāla konkurence, gan ražotājiem, gan reklāmas aģentūrām ir jauns izaicinājums. Kad biznesa vide strauji mainās, mārketinga un tieši stratēģiskās plānošanas nozīme ir pieaugusi. Latvijā, kur mārketinga vide ir tikai padsmito gadu, vēl joprojām trūkst speciālistu gan uzņēmumu, gan reklāmas aģentūru pusē. Leo Burnett Riga ir viena no lielākajām aģentūrām Latvijā, kas apkalpo gan lokālos, gan globālos klientus. Tā kā arī šiem klientiem aug vajadzība pēc stratēģiskās plānošanas pielietošanas mārketinga pasākumos1, Leo Burnett Riga vadība par 2008. gada mērķi ir uzstādījusi paaugstināt aģentūras darbinieku zināšanas un prasmes tieši stratēģiskajā plānošanā. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, kādas tieši ir aģentūras darbinieku vājās puses un vajadzības stratēģiskajā plānošanā. Tas ļautu izdarīt secinājumus, kas palīdzētu stratēģiskās plānošanas rīku sistēmas izveidē. Šī radošā kursa darba uzdevumi ir vispirms veikt esošās Leo Burnett Riga stratēģiskās plānošanas sistēmas analīzi, izmantojot padziļināto interviju ar direktori Ievu Irbinu un veicot darbinieku anketēšanu, tad apskatīt dažādu speciālistu prezentācijas par stratēģisko plānošanu un tās rīkiem un visbeidzot izveidot piemērotu stratēģiskās plānošanas rīku sistēmu Leo Burnett Riga vajadzībām, kas paaugstinātu zināšanas un atvieglotu darbu Leo Burnett Riga darbiniekiem.
Lai izprastu stratēģiskās plānošanas pamatus izvēlējos tos mārketinga un ekonomikas speciālistu sarakstītos avotus, kam ir ilgu gadu praktiska pieredze gan uzņēmējdarbībā, gan reklāmā. Toties, lai precīzāk veiktu pētījumu, apskatīšu teorētisko literatūru par padziļinātās intervijas un anketēšanas veikšanu.
Darba teorētiskā daļa balstās uz mārketinga stratēģiskās plānošanas pamatnostādnēm par produktu un patērētāju. Reklāmai un tās nozīmei gan biznesā, gan sabiedrībā ir veltīti daudzi pētījumi, taču stratēģiskā plānošana mārketingā un plānotājs kā speciālists reklāmas industrijā ir tikai ap 40 gadus vecs jēdziens, kad 1980 – to gadu vidū Apvienotajā Karalistē sāka parādīties pirmie stratēģiskie plānotāji ar domu par ieskatu patērētāju paradumos (consumer insight). Lai gan pirms tam no 1970 – tajiem gadiem radošie servisi jau izmantoja patērētāju ieskatus, lai plānotu reklāmas aktivitātes. 2 Latvijā gan tirgus, gan pati reklāma attīstās un stratēģiju pielietošana kļūst vitāla. Gan klienti, gan pašās aģentūras sāk saprast, ka tieši ilgstoša zīmola stratēģija ir veiksmīga zīmola pamatā.
Pētījuma daļa balstīsies uz teorijām par dziļo interviju un anketēšanu. Tā kā Leo Burnett Riga nav īpaša stratēģiskās plānošanas speciālista, tiks anketēti deviņi Leo Burnett Riga darbinieki, kas ir saistīti ar stratēģiskās plānošanas procesiem, kā arī būs padziļinātā intervija ar aģentūras direktori Ievu Irbinu. Intervijas mērķis ir atklāt uzņēmuma mērķus, kā arī iezīmēt iespējamo struktūru un sistēmu plānošanas procesiem. Iepriekš uzņēmumā nav veikta šāda situācijas analīze, tāpēc pētījums tikai ieskicēs aģentūras problēmas un piedāvās risinājumu. Darba rezultātā ir paredzēts iegūt pilnvērtīgu stratēģiskās plānošanas rīku sistēmu, kas palīdzētu un atvieglotu darbinieku sadarbību. Ar pētījuma metodēm ir paredzēts iegūt pilnvērtīgu situācijas aprakstu.
Pētījuma mērķis ir pierādīt vai apgāzt izvirzīto hipotēzi: „Tā kā stratēģisko plānošanu reklāmas aģentūrā Leo Burnett Riga veic radošā un klientu servisa darbinieki, stratēģiskās plānošanas rīku sistēma ir nepilnīga”.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1114874
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register