Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:979930
 
Evaluation:
Published: 31.03.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  I E V A D S    3
  STRATĒĢIJU VEIDOŠANAS PIEEJAS    4
  STRATĒĢISKAIS UN OPERATĪVAIS MĀRKETINGS    5
  MĀRKETINGA DEFINĪCIJAS    5
  SPECIALIZĀCIJAS STRATĒĢIJAS “NIŠA TIRGŪ” VEIDI    5
  MĀRKETING-MIX    6
  CENU VEIDOŠANA    7
  CENA    8
  MĒRĶA TIRGUS IZVĒLE    9
  Produkts    9
  Tirgus niša    9
  Pakalpojuma faktors    10
  ELEKTROMONTĀŽAS UZŅĒMUMA UN “NIŠA TIRGŪ”    10
  ELEKTROMONTĀŽAS UZŅĒMUMA (SWOT) ANALĪZE    11
  ELEKTROMONTĀŽAS UZŅĒMUMA MARKETINGA MIX    12
  Produkts    12
  Izvietojums    12
  Virzīšana tirgū    13
  Cena    13
  ELEKTROMONTĀŽAS UZŅĒMUMA MĒRĶA PIRCĒJA PRASĪBAS    13
  Ēkas iekšējā elektroapgāde    14
  Zibens un paaugstināta pārsprieguma aizsardzība    14
  KOKAPSTRĀDES UZŅĒMUMS UN TĀ “NIŠA TIRGŪ”    15
  RAŽOTĀS PRODUKCIJAS RAKSTUROJUMS UN NOIETA TIRGUS    15
  UZŅĒMUMA PRIEKŠROCĪBU UN TRŪKUMU, ĀRĒJĀS VIDES IESPĒJU UN DRAUDU (SWOT) ANALĪZE    16
  MARKETINGA MIX    17
  Produkts    17
  Izvietojums    18
  Virzīšana tirgū    18
  Cena    18
  PRODUKTA NOIETA VEICINĀŠANAS APTAUJAS    18
  Aptaujas anketa un iegūtie rezultāti    19
  NOBEIGUMS    19
  SECINĀJUMI    20
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    20
Extract

I E V A D S
Latvijas valsts aktualitāte ir tā, ka valsts ir nostājusies uz tirgus ekonomikas ceļa. Darījumi notiek sarežģītāk, dinamiskāk, savstarpējie kontakti - naidīgāki.
Klienti paliek ar vien prasīgāki, kas ietekmē konkurentu cīņu par labāku preci.
Arvien lielāka kļūst vajadzība pēc jaunievedumiem tirgū un tirgus attiecībās. Tiem jābūt izdevīgākiem, efektīvākiem, lētākiem, estētiskākiem utt.
Kursa darba mērķis ir uzņēmuma mārketingu izmantot firmas ekonomisko mērķu sasniegšanai. Mērķis - lai tiktu apmierinātas patērētāju vēlmes pēc iespējas labāk, analizēt mārketinga tirgus nišas.
Var piebilst, ka mārketings ir jebkura biznesa panākumu svarīgākais priekšnosacījums, stratēģija nosaka lēmumus biznesā un palīdz konkurences cīņā.
Pirmajā daļā ir iztirzāts Mārketinga stratēģijas veidošanas pieejas.
Marketinga definīcijas un nišas tirgū to veidi.
Otrajā daļā kursa darbā tiks veikts pētījums par to, ko vēlas pircējs, cik vēlas un par kādu cenu.
Trešajā daļā mērķa tirgus izvēle un elektro apgādes uzņēmuma pētījums. Tā tirgus niša.
Ceturtajā daļā kokapstrādes uzņēmuma mērķa tirgus izvēle, ražotā produkcija.

STRATĒĢIJU VEIDOŠANAS PIEEJAS.
Mārketinga stratēģija var tikt virzīta ne tikai uz pircēju vajadzību un prasību apmierināšanu mērķa tirgū, bet arī pret konkurentiem, kuri apkalpo tos pašus pircējus.
Mārketinga stratēģija, kas vērsta pret konkurentiem, ir atkarīga no firmas lieluma (saprotot ar to pamatkapitāla lielumu, realizācijas apjomu) un pozīcijām kādā no biznesa jomām (daļa tirgū, pircēju attieksme). Lielās firmas var atļauties tādu stratēģiju, kādu nevar lietot nelielas firmas. Tomēr par maz būt lielai firmai, lai gūtu uzvaru pār konkurentiem, jo var gadīties sakāvnieciska stratēģija pretstatā citu firmu konkurent cīņas stratēģijai. Arī maza firma var izraudzīties sekmīgu stratēģiju, sasniedzot pietiekami augstu atdevi no ieguldītā kapitāla (augstu peļņas normu).
Katra firma analīzē var noskaidrot savu stāvokli, lai pieņemtu pareizāku lēmumu par jaunām investīcijām, par biznesa uzturēšanu vai sašaurināšanu vai pat par savas darbības pārtraukšanu konkrētajā nozarē.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,48 €
Work pack Nr. 1112908
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register