Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:984115
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.02.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Uzņēmuma veiksmīgais mārketinga pamats ir tirgus pētījums, kuru preces vai pakalpojuma ražotājs atkarībā no savām finansiālajām iespējām var veikt pats, vai pasūtīt specializētās aģentūrās, kas veic mārketinga pētījumus.  
Mārketinga pētījumi ir nepieciešami jebkuram uzņēmumam, kurš darbojas tirgū. Tomēr pirms šādu pasākumu veikšanas būtu nepieciešama situācijas analīze, kuras uzdevums ir noteikt tos apstākļus, kas ietekmē uzņēmuma darbību un jānovērtē arī dažādu mārketinga pasākumu iespējamās sekas.
Lai labāk pārzinātu tirgus iespējas un risinātu mārketinga problēmas, uzņēmumiem vajadzīga reāla un izsmeļoša informācija. Uzņēmuma vadītāji nevar veikt analīzi, plānošanu un kontroli, nepētot savu pircēju, konkurentu, starpnieku un pašu datus par realizāciju un cenām.
Galvenie pētījumu virzieni:
Uzņēmējdarbības vides izpēte.
Noteikta tirgus vai segmenta izpēte.
Patērētāju vajadzību analīze.
Tirgus vai segmenta attīstības iespēju analīze.
Konkurentu darbības analīze.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1138647
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register