Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:380711
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.10.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Par A/S „Swedbank”    4
2.  Uzņēmuma nosaukums, uzņēmējdarbības forma, darbības veidi    5
2.1.  Uzņēmējdarbības forma    5
2.2.  Uzņēmuma darbības veids    5-6
2.3.  Likumdošanas normatīvie akti, kas reglamentē uzņēmējdarbību un ir būtiski, vadot uzņēmuma darbu    7
3.  Uzņēmuma iekšējā vide    8
3.1.  A/S „Swedbank” organizatoriskā struktūra, vadības līmeņi un stili, informācijas apmaiņas sistēmas uzņēmumā    8
3.2.  A/S” Swedbank „grāmatvedības nodaļas darbinieku amata apraksti un darba pienākumi    10
3.3.  Grāmatvedības nodaļas darba organizēšana, vadīšana un kontrole    12
3.4.  Darbinieku atlases principi, darba līguma forma, darba pienākumu apraksts un darba izpildes kvalitātes mērīšanas mehānisms    12
3.5.  Izglītības pilnveidošana, profesionālās izaugsmes plāns, procesa rezultativitātes dinamikas fiksēšana, kontrole un vadīšana    13
3.6.  Darbinieku motivācijas veidošanās un veicināšanas mehānisms    14
4.  Uzņēmuma SVID analīze un stratēģija    15.
4.1.  A/S „Swedbank” stratēģiskā plāna izstrāde un pilnveidošanas mehānisms uzņēmumā    15
4.2.  SVID analīze, SVID matrica un izstrādātie stratēģiskie virzieni    17
4.3.  Secinājumi un priekšlikumi    18
  Izmantotās literatūras saraksts    19
  Pielikums    20
Extract

4.UZŅĒMUMA SVID ANALĪZE UN STRATĒĢIJA
4.1. A/S „SWEDBANK”SVID ANALĪZE
Analizējot a/s “Swedbank” iekšējās un ārējās vides faktorus, esmu noteikusi sekojošas stiprās un vājās puses un iespējas un draudus vides faktoru ietekmē.
A/s „Swedbank” stiprās puses:
 Plašais klientu apkalpošanas tīkls;
 Attīstītas banku tehnoloģijas;
 Kvalitatīvi elektronisko norēķinu sistēmu produkti (Telefonbanka, Online banka utml.);
 Nodalītas klientu plūsmas;
 Ir atbilstošs pakalpojumu klāsts un pakalpojumi ir konkurētspējīgi;
 Intensīva jaunu pakalpojumu izstrāde un ieviešana;
 Intensīvs ārējais un iekšējais sakārtošanās process;
 Liela privātpersonu un juridisko personu klientu bāze.

A/s “Swedbank” vājās puses:
 Samērā slikti organizēta pakalpojumu reklamēšana;
 Jaunu pakalpojumu ieviešana tirgū notiek vēlāk kā citām bankām;
 Katram darbiniekam nav nodrošināts tehniskais aprīkojums;
 Lēna jauno klientu piesaiste;
 Nav struktūrvienības, kas tieši koordinētu nerezidentu apkalpošanu;
 Mazais aktīvo uzņēmumu skaits Hansabankas klientu struktūrā.

A/s “Swedbank” iespējas ārējā vidē:
1. Piesaistot investorus un palielinot bankas pamatkapitālu, būtu iespējams nodrošināt lētākus resursus un iespēju sākt konkurēt ar citām bankām par lielajiem korporatīvajiem klientiem;
2. Latvijas rūpniecības sekmīga attīstība – eksporta pieaugums, kas veicinās uzņēmumu pieprasījumu palielināšanos pēc pilnvērtīgākiem eksporta un importa pakalpojumiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register