Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:856560
 
Evaluation:
Published: 08.05.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kopsavilkums    4
2.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
3.  Biznesa idejas apraksts    7
3.1.  Biznesa idejas būtība    7
3.2.  Klientu ieguvums    7
3.3.  Ienākumi    7
3.4.  Idejas potenciāls    7
4.  Piedāvāto pakalpojumu raksturojums    8
4.1.  Sadarbības partneri    8
4.2.  Salīdzinājums ar konkurentu produktiem    9
5.  Biznesa uzsākšanai nepieciešamie resursi    10
6.  Uzņēmuma vadība un personāls    11
7.  Nozares analīze    12
7.1.  Nozares vispārējs apraksts    12
7.2.  Darbojošies spēki    12
7.3.  Tiešais konkurents    12
7.4.  Konkurentu aktivitātes    12
8.  Tirgus analīze    14
8.1.  Iekļūšanas un iziešanas barjeras    14
8.2.  Mērķauditorijas definējums    14
8.3.  Ģeogrāfiskais izvietojums    14
8.4.  Tirgus sadalījums un dalībnieki    15
8.5.  Valsts politika un regulējumi    16
9.  Tirgus stratēģija    17
9.1.  Mārketinga mērķi    17
9.2.  Produkta izplatīšanas vietas raksturojums    17
9.3.  Produkta virzīšanas pasākumu plāns    17
10.  Finanšu plānošana    19
10.1.  Naudas plūsma    19
10.2.  Peļņas, zaudējumu aprēķins    21
10.3.  Bilance    21
10.4.  Izmaksas    22
11.  SVID analīze    23
12.  Pielikums    25
Extract

9.2 Produkta izplatīšanas vietas raksturojums
Pakalpojumu ir plānots ieviest pieejamu no jebkuras pasaules malas, savukārt sākotnēji to ir plānots popularizēt tieši Rīgā un Rīgas rajonā sakarā ar lielāku cilvēku apgrozījumu ikdienā salīdzinot ar citām Latvijas pilsētām. Pakalpojums tiks pārdots interneta mājaslapā ar bezskaidras naudas palīdzību. Norēķini ar skaidras naudas palīdzību nav plānoti, lai spētu vieglāk palīdzēt kādām no pusēm problēmu rašanās gadījumā. Kā arī, lai spētu iekasēt komisijas naudas par veiksmīgi veiktajiem darījumiem.
9.3 Produkta virzīšanas pasākumu plāns
Pakalpojumu plānots ieviest vasaras periodā (jūnijs, jūlijs, augusts), jo šis ir aktīvākais tūristu periods, kas spētu vieglāk uzsākt plānoto uzņēmējdarbību. Savukārt uzrunāt auto izīrētājus ir plānots pirms vasaras perioda, lai spētu apmierināt auto īres pieprasījumu vasaras sezonai sākoties.
Pakalpojuma bezmaksas reklāmas tiks izplatītas sociālajās vietnēs (Twitter, Facebook, Draugiem.lv) kurās ir iespēja piekļūt lielam patērētāju lokam ar izdevīgiem piedāvājumiem un konkursiem. Savukārt maksas reklāmas sākotnēji ir plānots izvietot radio, kas ļautu uzrunāt autovadītājus, lai tie sāk izīrēt savu ikdienā, iespējams, neizmantotos autotransportlīdzekli kā arī reklāma internetā [9.1 tabula].
Kā vēl viens bezmaksas reklāmas veids ir plānots noslēgt barteri ar kādu no radio stacijām. Apmaiņā pret pakalpojuma reklamēšanu, tiem ir iespēja izmantot kādu no automobiļiem, kurus ir plānots iegādāties uzņēmuma rīcībā ar mērķi tos izīrēt.
Lai veiksmīgāk spētu popularizēt pakalpojumu interneta vidē ir plānots piesaistīt speciālistu, kas spēj ikdienā ievietot jaunākās ziņas sociālajās vietnēs par pakalpojumu kā arī popularizēt pakalpojumu iekš google.com meklētāja, lai meklējot auto īres pakalpojumus tieši mans pakalpojums rādītos kā pirmais.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register