Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:873143
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Darba gaitā tika izanalizēta Latvijas Krājbankas mārketinga vide un stratēģijas, kā arī plānota iespējama nākotnes darbība. Darba mērķis tika sasniegts un izvirzītie uzdevumi izpildīti.
Tika veikta mārketinga makro un mikro vides analīze, kur bija analizēti konkurentu darbība, pircēju uzvedība, ekonomiska, demografiskā, politiski – tiesiskā situācija, novērtēta tirgus ietilpība un veikta SWOT analīze. Konkurentu skaits nozarē ir liels, līderis nozarē ir Swedbanka. Latvijas Krājbanka ieņem stabilas pozīcijas 5 līderu banku vidū, uzņēmums ātri, strauji attīstās.
Pateicoties veiksmīgi īstenotajai bankas stratēģijai, izdevīgajiem finanšu produktiem, kā arī augstajam klientu servisa līmenim, jau vairākus gadus Latvijas Krājbanka aktīvu, kredītportfeļa un noguldījumu izaugsmes pieaugums ievērojami pārsniedz banku sektora vidējos rādītājus.
Ar SWOT analīzes palīdzību noteicām uzņēmuma iekšējo stiprumu, iekšējo vājumu, ārējās iespējas un ārējos draudus. Vajadzētu paplašināt tirgu, piesaistot arī pārējos tirgus segmentus, jo šobrīd Latvijas Krājbanka koncentrējas uz Latvijas rezidentiem, privātpersonām, lielajiem un mazajiem uzņēmumiem. Iekšējo stiprumu vajadzētu noturēt un vēl pilnveidot. Šobrīd esošais iekšējais vājums, kas saistīts ar darbinieku pieredzes trūkumu un biežu speciālistu maiņu, iespējams, var pāraugt stiprumā, darbiniekus var apmācīt un likt tiem strādāt tieši pēc tādām metodēm, kā vēlas uzņēmums, jo viņiem nav iepriekšējas pieredzes. Kā arī ar pārliecinošu un uzlabotu menedžmentu iespējams panākt personāla nostiprināšanos, kā arī to, ka speciālisti tik bieži nemaina savu darba vietu.
Veicot Tirgus segmentēšanu, preces pozicionēšanu, sastādot Bostonas konsultantu grupas matricu un General Elektric modeli, tika izvirzītas sekojoši mārketinga mērķi: Bankai jāsaglabā klientu apkalpošanas vietas visos rajonu centros, līdz ar pakalpojumu attīstību, īpaši, elektronisko norēķinu pakalpojumu attīstību, samazinās klientu plūsma bankā, kas dod iespēju par uzņēmuma Latvijas Krājbankas “Veiksmes atslēgu” var uzskatīt stabila uzņēmuma imidžu, kas liek klientiem uz to paļauties un uzticēties bankai. Tas piesaista arī jaunus klientus.
Lai palielinātu tirgus daļu un piesaistīt vairāk klientu vajadzētu samazināt izmaksas, lai nepaaugstināt, vai samazināt pakalpojumu cenas (salīdzinājumā ar konkurentiem). Noteikti jāsaglabā labu pakalpojumu kvalitāti.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register