Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:151579
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Ievads
Reklāma ir viena no cilvēka ikdienas neatņemamām sastāvdaļām tā ir visur – uz ielas, transportā, darbā un mājās. Reklāma ir viens no veidiem kā palielināt pārdošanas rezultātus, tā ātrā laikā aptver lielu sabiedrības daļu, taču ne vienmēr aptvertā sabiedrības daļa ir uzņēmuma potenciālie klienti, vēl pie tam reklāmu TV, radio vai internetā nevar atļauties visi uzņēmumi, salīdzinoši ar tiešo pārdošanu reklāma ir ļoti dārga, tādēļ šajos nestabilajos apstākļos tiešā pārdošana ir veiksmīgs veids kā piesaistīt jaunus klientus. Ar tiešās pārdošanas palīdzību ir iespējams apzināt uzņēmuma esošo un potenciālo mērķauditoriju. Tiešais kontakts ar klientu nodrošina uzņēmumam iespēju noskaidrot, ko vajadzētu vai tieši pretēji nevajadzētu mainīt piedāvājumā. Izmantojot tiešo pārdošanu, nav jāveic papildu pētījumi vai anketēšana, lai noskaidrotu klientu vēlmes, ātri var veikt uzlabojumus piedāvājumā, tādā veidā nezaudējot klientus.
Personīgais kontakts, ko dod prezentāciju un degustāciju pasākumi ir nozīmīgs mārketinga ierocis, kas lielā mērā ietekmē biznesu. Kontaktu nodibināšana un attiecību uzturēšana ir svarīgs faktors uzņēmuma pastāvēšanā un spējai konkurēt tirgū. Jebkurš klients novērtē personīgu pieeju. Likt klientam justies īpašam- tas ir viens no tiešās pārdošanas pamatnosacījumiem.
Autores darba mērķis ir apkopot teorētisko materiālu un veikt izpēti par tiešās pārdošanas ietekmi uz produkta virzību tirgū. Izvirzītie darba uzdevumi ir izpētīt teorētiskās nostādnes par tiešo pārdošanu kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļu, veikt pētījumu par tiešās pārdošanas izmantošanu. Analizēt un izvērtēt pētījuma rezultātus un beigās izstrādāt secinājumus un priekšlikumus.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register