Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:161802
 
Evaluation:
Published: 16.03.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Zilā okeāna stratēģija – biznesa stratēģija, kas dod iespēju izvairīties no tiešas konkurences.

SMART metode – Specific, Measurable, Attainable, Realistic, Time bound.

Stratēģija – veids, kā plānojam sasniegt noteikto mērķi.

Cenu veidošanas stratēģijas – krējuma nosmelšana (augsta cena atbilst produkta augstai kvalitātei), tirgus iegūšanas cena (zemāka cena nekā konkurentiem), prestiža cenas, aktīvā cenu veidošana (neņem vērā konkurentus, izmanto līderi), zemu cenu stratēģija, zemu cenu ar turpmāku paaugstināšanu stratēģija.

Tirgus līdera stratēģijas – tirgus paplašināšana, tirgus daļas aizstāvēšana, tirgus sekotāja un nišas stratēģijas.

Produkta dzīves cikls – ieviešana, izaugsme, briedums, noriets. Ir laika periods no produkta ieviešanas līdz tā ražošanas un pārdošanas pārtrsaukšanai.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register