Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:179792
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.04.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Informācijas iegūšanas metodes   
2.  Novērošana kā informācijas iegūšanas metode   
2.1.  Novērošanas plāns   
2.2.  Novērošanas norise   
3.  Intervija kā informācijas iegūšanas metode   
3.1.  Intervijas plāns   
3.2.  Intervijas norise   
4.  Darbs ar dokumentiem kā informācijas iegūšanas metode   
4.1.  Plāns darbam ar dokumentiem   
4.1.1.  Iegūtie fakti darbā ar dokumentiem   
5.  Politiski sociālās reklāmas koncepcija   
Extract

5.1 Reklāmas scenārijs
Reklāmas kopējā doma ir parādīt kā 20. gadsimta 30. gados norisinājās lielākā ekonomiskā krīze un kā tā beidzās ar karu, un, tad parādīt ekonomiskās krīzes aizsākumu Latvijā un novest uz to, ka var atkārtoties tas, kas notika 30. gados. Un beigās parāda to, ka tam nav jānotiek, un, ka partija „X” uzlabos šo situāciju. Reklāma sastāv no 3 posmiem:
1. 20.gadsimta 30. gadi;
2. Latvija 2007.gadā - „treknie gadi” un Latvija 2010. gadā
3. nākotne, partijas „X” solījums Latvijai
Pirmais kadrs sākas ar to, ka rāda melnbaltus kadrus no 30. gadiem un apakšā labajā stūrī tiek paralēli rakstīts gads.. Melnbaltajā kadrā tiek rādīts cik viss bija labi. Tiek rādīts liels tirgus laukums, kur notiek aktīva darbība – cilvēki kaut ko pērk un pārdot, tiek pievestas jaunas preces uz tirdzniecības vietām. Tad parāda melnbaltu kadru ar tablo, kur parādītas tā laika akciju cenas, un tās ir ļoti augstas. Pēc šī parāda kadru, ka cilvēki par naudu pērk akcijas un ir lielas rindas kasēs. Šajos sākuma kadros tiek parādīta laba situācija valstī. Bet tad aizkadrā sākas skaļāka mūzika, kadrā parādās nobijušās sejas, panika. Uz ekrāna parādās melnbalts kadrs ar tablo, ka akciju cenas biržās strauji kritās un tad rāda karu. Parādās tumšs ekrāns uz pussekundi.
Reklāmas otrajā daļā rāda kadru no 2007. gada, ka veikalos ir lielas rindas, paralēli labajā apakšējā stūrī sāk drukāt tekstu:”2007.gads, „treknie gadi”. Parāda tuvplānu, ka ir piekrauti pilni rati ar precēm un uz lentes pie kases ir daudz produktu. Cilvēki veikalā ir smaidīgi, parāda laimīgu lielu ģimeni, kas iepērkas veikalā. Bet tad sāk rādīt 2010.gadu un labajā apakšējā stūrī sāk drukāt: „2010. gads”, un šajā kadrā rāda diezgan tukšu veikalu pie ieejas. Veikalā ienāk veca sieviete un uzreiz paņem bukletu ar akcijas precēm, kamera pievelk bukletus, kur parāda, ka to ir palikuši pavisam maz. Tad parāda kā šī vecā sieviete norēķinās pie kases, proti, skaitot naudu. Tad parāda ģimeni no četriem cilvēkiem, kuri savā virtuvē ēd pusdienas. Parāda šķīvja tuvplānu, kurā ir zupa bez gaļas, tikai dārzeņi. Tad parāda statistikas datus, ka pensionāru skaits pieaug.
Reklāmas trešā daļa sākas ar to, ka vīrieša plauksta tuvplāna un aizkadrā balss saka: ”Stop. Mēs varam mainīt nākotni.”.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register